T-Ryder Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Snart så är julen här och Julklappar ska köpas. Vad vill du ska ligga under granen denna julen? Min top-5 lista 1:Datorn (Helt säkert att jag får den ) 2:Ett gäng nya kläder 3:Något PC/PS2/Gamecube spel 4:En MP3 spelare 5:En ny mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar och massvis med hundmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Platt skärmNytt tangentbordRazer DiamondbackQpadPengarOch god julmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Och god julmat Fyfan att få det under granen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Death Cab For Cutie – Vad som helst, tack. Dexys Midnight Runners – Don’t Stand Me Down (endast vinyl. Utgåvan från -85). Efterklang – Lite allt möjlig, faktiskt. Belle and Sebastian – The Boy With The Arab Strap (endast vinyl) Neu! – Ehm, även här måste jag nog säga att allt går bra. Franskt! Poppigt! Francois Hardy-type of shit. Gorky’s Zygotic Mynci -Ursäkta att jag inte är särskilt precis, men…vad som helst går bra, tack. Bob Dylan – The Freewheelin’ (endast vinyl). The Velvet Underground & Nico (endast vinyl). Ytterplaggskavaj. Vårligt. Långärmade skjortor. Mer Bob Dylan- än The Smiths-stuk… En så’n där from Steve McQueen/Jules et Jim-aktig kofta. Bowlingskor. Typ nått sånt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Fyfan att få det under granen.. Kan man ha persilia på maten kan man väll fan ha lite barr ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar. And lots of it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Humm...Ny skärmAvgasrör till moppenNy datorPengarPengarPengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar och några spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar Chassi Grafikkort Pengar Önödiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar Chassi Grafikkort Pengar Önödiga saker Har du inget chassi??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Har du inget chassi??! Vad tror du själv? Man kanske behöver ett nytt, större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad tror du själv? Man kanske behöver ett nytt, större. Jo fattade, Försökte bara ett nytt ironiskt skämt... Hihi, Inget chassi, Alla delar ligger på bordet, Vad fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Inte en blekaste aning om vad jag ska önska mig faktist. Jäkligt trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Världsfred, inget mer krig nånstans i världen, inga mord, inga diktaturer nånsin mer, och en flickvän som älskar mig för den jag är. Önskar mig inget materiellt direkt. Möjligtvis flickvännen då. Dock behöver jag inte sakerna under granen. Möjligtvis flickvännen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar. inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 18" Paiste 2002 Power Crash B-1000 BOOM CYMBAL STAND 2 stycken Tama Iron Cobra Beaters CB90W (Wood) PENGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Önskar mig inte så mycket, kanske Ratchet: Gladiator till PS2, kanske någon skiva jag saknar. Tycker inte om att få pengar som julklapp, känns så tråkigt och opersonligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 En bil En lägenhet Bätrre betyg Ne, har inga speciella julklappsönskningar för i år. Blir väl pengar. Ska köpa bil och tattuera mig. Kommer inte ha mycket pengar kvar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts