Jump to content

Torrent fråga

3reZZ
 Share

Recommended Posts

Om det är exakt samma torrent, fast på olika trackers så går det i torrentprogram som har stöd för flera trackers.

Det är alltså exakt samma fil som jag tankar.. Funkar det med azureus? Vilket program annars rekommenderar du om det inte funkar på azureus.. Om du inte vet om det funkar i Azureus.. Så kan inte du beskriva en ungefär beskriving om hur man gör på dom andra programmen om du fattar, så jag kan titta det eftersom jag vet inte riktigt vart jag ska leta i azeureus..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men vi säger då att du tankar hem Spiderman2 och Retardfilm2 så kan du ju inte tanka dom till samma fil, det är samma sak där, för jag misstänker att det är olika filer i mapparna. Men om det är samma bilder exakt. Så går det förmodligen inte heller. Det är väll bara o börja om, kan ju inte vara en superstor mapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men vi säger då att du tankar hem Spiderman2 och Retardfilm2 så kan du ju inte tanka dom till samma fil, det är samma sak där, för jag misstänker att det är olika filer i mapparna. Men om det är samma bilder exakt. Så går det förmodligen inte heller. Det är väll bara o börja om, kan ju inte vara en superstor mapp.

Jo. Det går om det är exakt samma fil.

Han pm:ade jag, jag svarade, så det ska vara löst nu.

Men under tiden som denna tråden har varit öppen hade han nog hunnit tanka båda torrentarna (böjning?) separat, ett par gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor