3reZZ Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Om man håller på och tankar en torrent t.ex bakgrundsbilder.rar och sen så hittar man en likadan torrent med samma innehåll alltså bakgrundsbilder.rar. Kan man då lägga ihop dom två torrentarna så man får en? Alltså så man får mer seeders och leechers. puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Haha, nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad var det roliga nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad var det roliga nånstans? Hans katt kanske kittlade honom på tårna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Om det är exakt samma torrent, fast på olika trackers så går det i torrentprogram som har stöd för flera trackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Om det är exakt samma torrent, fast på olika trackers så går det i torrentprogram som har stöd för flera trackers. Det är alltså exakt samma fil som jag tankar.. Funkar det med azureus? Vilket program annars rekommenderar du om det inte funkar på azureus.. Om du inte vet om det funkar i Azureus.. Så kan inte du beskriva en ungefär beskriving om hur man gör på dom andra programmen om du fattar, så jag kan titta det eftersom jag vet inte riktigt vart jag ska leta i azeureus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ja men vi säger då att du tankar hem Spiderman2 och Retardfilm2 så kan du ju inte tanka dom till samma fil, det är samma sak där, för jag misstänker att det är olika filer i mapparna. Men om det är samma bilder exakt. Så går det förmodligen inte heller. Det är väll bara o börja om, kan ju inte vara en superstor mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ja men vi säger då att du tankar hem Spiderman2 och Retardfilm2 så kan du ju inte tanka dom till samma fil, det är samma sak där, för jag misstänker att det är olika filer i mapparna. Men om det är samma bilder exakt. Så går det förmodligen inte heller. Det är väll bara o börja om, kan ju inte vara en superstor mapp. Jo. Det går om det är exakt samma fil. Han pm:ade jag, jag svarade, så det ska vara löst nu. Men under tiden som denna tråden har varit öppen hade han nog hunnit tanka båda torrentarna (böjning?) separat, ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kan bryta mig in på denhär tråden.. Hur gör man för att ladda ner saker med hjälp av torrents? Är det bara att söka på google efter exempelvis: blink182 torrents eller: blink 182 bittorrents eller hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kan bryta mig in på denhär tråden.. Hur gör man för att ladda ner saker med hjälp av torrents? Är det bara att söka på google efter exempelvis: blink182 torrents eller: blink 182 bittorrents eller hur gör man?? en jätte fin hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tack Donkeey. Hade helt glömt bort piratbyrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jo tack R2D2 det funkade utmärkt med utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 en jätte fin hemsida Bäst att du tar bort den länken.. Det är emot reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Bäst att du tar bort den länken.. Det är emot reglerna Men egentligen varför skulle Piratebay vara emot reglerna? Det finns lagliga saker där plus att Hultenius har länkat till en GTA film på den sidan... Det är vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts