R2D2 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Läste i tidningen för några år sen (runt 2) att mitt under en live-show så sprang evanescences gitarrist bara ut och stack. Har inte hört något mer om honom sen. Någon som vet om han kom tillbaka eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Ben Moder? Well, jag vet att han har producerat Lindsay Lohans nya album som släpps sjätte december =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad hände med bandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Finns de ens kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Har för mig att dom började bråka och sen splittrades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Har för mig att dom började bråka och sen splittrades. Vad skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad skönt. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Komisk tråd...men jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Komisk tråd...men jag håller med. Kanske det. Men jag är en sån som kan gå runt och fundera på saker som jag hörde för flera år sen, och nu kom jag på att jag läste det i tidningen, men fick aldrig veta hur det slutade. Men nu vet jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag tror han insåg vad han höll på med, stödde djävulen och shit... så han sadlade om och blev rappare! Gangsta gangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag tror han insåg vad han höll på med, stödde djävulen och shit... så han sadlade om och blev rappare! Gangsta gangsta! Ehm, ja just det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ehm, ja just det.. Nada humor. Om man är så rik som du som borde man kunna vara glad. Även om man inte kan köpa lycka med pengar. Kanske för en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nada humor. Om man är så rik som du som borde man kunna vara glad. Även om man inte kan köpa lycka med pengar. Kanske för en stund. Det var humor. Ser du inte den osynliga smileyn? Btw, det där riksnacket går fetbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nada humor. Om man är så rik som du som borde man kunna vara glad. Även om man inte kan köpa lycka med pengar. Kanske för en stund. Men som jag hörde någon säga på idol (hörde från tv-rummet) (inte ordagrant, men nåt sånt): "Man kan inte köpa lycka för pengar, men man kan sätta guldkant på tillvaron ett tag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kanske det. Men jag är en sån som kan gå runt och fundera på saker som jag hörde för flera år sen, och nu kom jag på att jag läste det i tidningen, men fick aldrig veta hur det slutade. Men nu vet jag iaf Menade inte ämnet...utan vad folk skrivit i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts