jaeger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Led Zeppelin vann årets polarpris, men vad fan är polarpris och hur fan kan ett band som var aktivt för cirka 30 år sen vinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Hmmm... det har väl något med prestationer att göra? Folk som förbättrat musikindustrin, har jag för mig. Artister som tillför till musikens värld, bla bla bla. Roligt om trettio år när artister som Fifty Cent och Britney Spears måste nomineras, dock. Hoho. EDIT: Gah... pretto-Benvit. Redigerad 7 november, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Whoa.. Bra att Zep vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Lustigt att man alltid känner till den ena av vinnarna, men aldrig hört talas om den andra. Hoho... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Led Zeppelin känner jag till, men vem/vilka i hel*ete är Valery Gergiev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag är värd ett polarpris, för att jag är så himmla bra på att sjunga solo i min skola, så det så. vet du vad? En i min klass är lika bra på att ljunga som min pappa i lingonskogen. Och min papa kan sjunga samtidigt som han äter lingin. Jag ska bli som min pappa. Vet du vad? Nästa år så kommer jag att nomeneras för sämsta replayn, så det så //Gurkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag är värd ett polarpris, för att jag är så himmla bra på att sjunga solo i min skola, så det så. vet du vad? En i min klass är lika bra på att ljunga som min pappa i lingonskogen. Och min papa kan sjunga samtidigt som han äter lingin. Jag ska bli som min pappa. Vet du vad? Nästa år så kommer jag att nomeneras för sämsta replayn, så det så //Gurkan Du kommer också att bli nominerad i kategorin "Tråkigaste spam". Att snacka om "lingonskogen" blev tråkigt för... fem år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Du kommer också att bli nominerad i kategorin "Tråkigaste spam". Att snacka om "lingonskogen" blev tråkigt för... fem år sedan. ..har alltid varit tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ..har alltid varit tråkigt ....och kommer alltid att vara tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ....och kommer alltid att vara tråkigt ..och topicen börjar spåra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts