Jacker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Dem flesta borde väl känna till myterna om Bigfoot, Leatherface, UFO'n mm i San Andreas. Det mesta är dock falskt, vilket är synd. Det hade ju varit ganska skoj med en Bigfoot som stapplade runt i skogen... Jag hoppas iallafall på att R* tar vara på alla dessa myter och implanterar något åt det hållet i nästa GTA. Det behöver inte vara just Bigfoot eller Leatherface, men det kan ju vara något annat. Själv springer man ju fortfarande runt i skogarna i hopp om att få uppleva något "övernaturligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har tänkt på exakt samma sätt. Och hur länge satt man inte i början när San Andreas kom ut på PS2 och letade efter big foot? Jag och några kompisar kunde sitta där och göra det i skift till och med. Det var en jävla skön känsla faktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Trodde ni snackade om T.I. han album heter också urban legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Trodde ni snackade om T.I. han album heter också urban legend. Jaha? Allmänt GTA-snack?! T.I.?! GTA?! Spam?! DUH?! Idiot. Jag vill gärna se den Leatherface-mördare jag så frenetiskt sökte efter när jag hade nått San Fierro i San Andreas. Eller någon snubbe som åker runt i en Bobcat och har satyg för sig. Tror starkt på att Rockstar klämmer in någonting, åtminstone en referens eller dylikt. T1M3 W1LL T3LL! - ther is no spoone teh matryckz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jaha? Allmänt GTA-snack?! T.I.?! GTA?! Spam?! DUH?! Idiot. Jag vill gärna se den Leatherface-mördare jag så frenetiskt sökte efter när jag hade nått San Fierro i San Andreas. Eller någon snubbe som åker runt i en Bobcat och har satyg för sig. Tror starkt på att Rockstar klämmer in någonting, åtminstone en referens eller dylikt. T1M3 W1LL T3LL! - ther is no spoone teh matryckz Finns folk som skriver om GTA i allmänt. Duh idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Finns folk som skriver om GTA i allmänt. Duh idiot. Ge mig en anledning till varför någon skulle prata om T.I.'s Urban Legends-album i Allmänt GTA-snack. Sedan är allmänt just en ALLMÄN kategori, men allmänt GTA-snack är en ALLMÄN GTA-kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 det skulle vart roligt med mördare med kniv. men( BIGFOOT ) I DONT THINK SO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ge mig en anledning till varför någon skulle prata om T.I.'s Urban Legends-album i Allmänt GTA-snack. Sedan är allmänt just en ALLMÄN kategori, men allmänt GTA-snack är en ALLMÄN GTA-kategori. Finns folk som jag sa skrev SA i allmänt. Vissa kan blanda ihop alla forum delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det hade varit skoj om något annat gäng hade kommit och gjort drive-by och mordförsök typ. Eller en snubbe som går berserk på gatorna lite ibland. Så om man dödar honom kan man få lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hade varit jävligt kul faktiskt! Har också tänkt på detta. Jag tror faktiskt att det kommer att bli något liknande I nästa GTA, speciellt med tankte på hur mycket uppmärksamhet bigfoot och leatherface fick I SanAn. Dock så hoppas jag att det ska vara lite mindre än en halv procent att man ser något övernaturligt som tex. bigfoot,leatherface, ufo m.m. så att det blir en stor nyhet på Gtasajten, och förstås andra forum om nån skulle se något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts