iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Va ska man göra på updraget "FreeFall"? Man ska flyga till En damm men sen vet jag inte va man ska göra de e en Gul Triangel prick där men om ja åker nerått eller uppått så händer inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Va ska man göra på updraget "FreeFall"? Man ska flyga till En damm men sen vet jag inte va man ska göra de e en Gul Triangel prick där men om ja åker nerått eller uppått så händer inget! Sök, Coronan sitter högt upp, Du ska åka igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Aha Tack men jag är usel på att flyga men ska prova om de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts