pimpy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag har väntat med att skriva nått här tills jag verkligen fick spelet. Och nu har jag det! (importerat dock). Och jag tycker att det är ett bra spel som är bättre än GTA III, men inte bättre än VC eller SA. snyggare än GTA III iallafall ::Grymt!:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Gurka är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 GurkaN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag håller mig på gurkan edit:gå köp glas istället man njuter på riktigt då ? Ska man lägga gurkan i glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Inte spelat, så jag votar på HEHE, JAG GILLAR GURKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag fick spelet nu häromdagen och tycker det är grymt! (alltså svarsalternativet). Inte lika bra som konsol spelen bara men riktigt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hur blev GTA:LCS till slut? Bättre än resten av serien! [ 1 ] [2.38%] Asgrymt, men inte lika bra som SA/VC/III [ 4 ] [9.52%] Grymt! [ 3 ] [7.14%] Bra [ 0 ] [0.00%] Hyfsat [ 0 ] [0.00%] Hmm.. nja, så bra var det inte [ 0 ] [0.00%] Tråkigt [ 0 ] [0.00%] Fy fan! Skärp er, R*! [ 0 ] [0.00%] Skulle aldrig tänka mig att köpa det. [ 1 ] [2.38%] Nej, PSP suger! Då gör GTA: LCS det också! [ 4 ] [9.52%] HEHE, JAG GILLAR GURKA! [ 29 ] [69.05%] Vote : HEHE, JAG GILLAR GURKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts