okka Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Crice. Man måste ju stötta Dylan. Fuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 "Ah, me! it's a wicked world, and when a clever man turns his brains to asskissing it is the worst of all!" - Sir Arthur Conan Doyle. Med dessa ord; rösta på mig och inte på Siana. Han ligger ju bra till nu. Det tycker vi inte om. Inte för att jag bryr mig, dock, sådant här ligger ju klart under min värdighet. *harkel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Wannabe poll. min "söta" B*tch är ju inte med. Rosa och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Godis? Jag gillar inte godis! Lätta på plånboken istället Ezekiel, din giriga gam. Nej jag röstar på The Dude tror jag. Mest för att jag satt och kollade på "El Grande Lebowski" igår och skrattade frenetiskt i en och en halv timme. Inte för att jag tycker att den är överdrivet rolig... men mest för att jag tror att jag har allvarliga hjärnskador.. Ha ho? Nej! Bara läskeblask och morfin på dropp för min del, ett tag framöver.... - zang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Godis? Jag gillar inte godis! Lätta på plånboken istället Ezekiel, din giriga gam. Jodå, jag vet nog vad för godis som faller dig i smaken. Och ta mig fan om jag inte ska sätta dig bakom lås och bom för det, samhällsparasit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Wtf! är inte min söt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts