Cyper Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Han får väll rösta på vem fan han vill! Det drabbar ju bara andra. Hans röst kan avgöra det mellan 2 stycken, sen har han bara röstat för att KalleR är rolig. Lite könhstigt. Redigerad 7 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Hmm... godis skulle ju iof vara gott. Men å andra sidan, kan man verkligen lita på Crice? Vilket big fett jävla dilemma. Vote: Crice. Edit: Baha, röstade på nåt annat. Bläh. Redigerad 7 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vote: KalleRs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm... godis skulle ju iof vara gott. Men å andra sidan, kan man verkligen lita på Crice? Vilket big fett jävla dilemma. Vote: Crice. Edit: Baha, röstade på nåt annat. Bläh. Då ska du till Bastiljen, då. Hörni, pojkar och hybrider, jag ligger ju fan dåligt till. Era hewror. Baez. Gimps. Deadheads. Baez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Då ska du till Bastiljen, då. Meh, vafan, jag glömde ju bara bort att jag redan nullat :'( Shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) VOTE: The guy who's stuck inside of Mobile with the Memphis Blues again. GTApimpfoolife: You disgust me! You hear me? DISGUST! giggidigiggidi. allright. Redigerad 7 november, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Siana.... Varför är inte alla med? Har inte sätt någon topic om det tidigare. Eller jo, en. Men det var ju flera veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag röstade på Frenzy, bara för att Kurt Cobain är sötast i hela världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hörni, pojkar och hybrider, jag ligger ju fan dåligt till. Era hewror. Baez. Gimps. Deadheads. Baez. Men vi räknar inte med KalleR, för alla vet att folk röstar på honom bara för han är mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Duden: Undra varför egentligen. Det är ju Hultan de ska smöra för om någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Duden: Undra varför egentligen. Det är ju Hultan de ska smöra för om någon. Man röstar på honom för att han är en bad motherfucker, och man vill ställa sig in Som tur är kan jag ställa mig utanför det eftersom jag själv är så jäääääävla cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Jag röstade på Frenzy, bara för att Kurt Cobain är sötast i hela världen! Danny Masterson då? Och jag..? :'( Edit: Just det, jag röstade på Benvit. Jag tycker om honom Redigerad 7 november, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Danny Masterson då? Och jag..? :'( Hmpf... Ja, jo, men Danny är ju hetast, och du är ju... ehm... gulligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vote: Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmpf... Ja, jo, men Danny är ju hetast, och du är ju... ehm... gulligast? Det får duga Och du är tuffast på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vill ni öppet kyssa rumpa, eller vi ni vara coola rebeller och heja på upploppsmakarna i Frankrike?! VÄLJ SJÄLVA. *blir äggad av galna Sazorskys*... Hörni, så kontroversiella ska vi inte vara. Tack, virry, förresten. Jaettebossig. Vad larvig jag har blivit. Måste skärpa mig. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Topic: "Sötast avatar" Att min gubbe är sötast kan nog alla utom möjligtvis Tija hålla med om . Sen att de flestas som är med i pollen är grymmt mycket snyggare är fuck the same Redigerad 7 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Alltså min ärju lätt mest p1mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 The Dudes lätt! The Big Lebowski är ju bröderna Coens helt klart bästa film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 P-C's är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts