latomat Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vart finns fbi car? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vart finns fbi car? Fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fbi car? du menar FBI Rancher? Tror dem inte finns du måste göra så FBI kommer (alltså 4 st stjärnor på Wanted level tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vart finns fbi car? GTA3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men han menar i spelet typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vice City eller San Andreas??? I Vice City finns den i andra ön, Downtown, nära pizzerian, om man ställer sig framför pizzerian ska man svänga vänster, och där finns det en gränd som man ska gå in i. Sen svänger man höger och där finns den I San Andreas vet jag ej Redigerad 7 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag tror man annars kan hitta den i typ en militärbas på 3:tje ön annars tror ja den inte finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 5 stjärnor och du kör bil så kommer dom hela tiden 3 och 3. Men va de inte lite fel forum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) I VC finns det en annan FBi bil på andra ön bakom polishuset som ligger i mitten av ön nära glassbilen. Redigerad 8 november, 2005 av snaxxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Varför klagar ni på att det är fel forum?! FBI-car finns väl i San Andreas och det är den han menar så HUR I HELA FRIDEN KAN DET VARA FEL FORUM?!?! Finns det ett FBI-car-forum som jag missat!? Tänk efter lite innan ni slänger iväg klagomål för att verka duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Varför klagar ni på att det är fel forum?! FBI-car finns väl i San Andreas och det är den han menar så HUR I HELA FRIDEN KAN DET VARA FEL FORUM?!?! Finns det ett FBI-car-forum som jag missat!? Tänk efter lite innan ni slänger iväg klagomål för att verka duktiga. Jadu, jag gör en jävligt stark gissning på att den här tråden postats i nån annan forumdel, sen har en moderator flyttat den hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Varför klagar ni på att det är fel forum?! FBI-car finns väl i San Andreas och det är den han menar så HUR I HELA FRIDEN KAN DET VARA FEL FORUM?!?! Finns det ett FBI-car-forum som jag missat!? Tänk efter lite innan ni slänger iväg klagomål för att verka duktiga. HAHA! Snygg jobbat Pubisboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts