Jump to content

Transfender?

Jansson
 Share

Recommended Posts

Hej jag har set på en massa snygga bilar som några har gjort i spelet typ med snygga märken mm.. men i transfender kan man ju typ inte göra nåt.. hoppas att man inte ,måste modda och om in te så kan nån lägga ut en larta vart man kan göra så snygga bilar och med vilka bilar... :shifty:B)

Typ en sån här.....

post-31-1131384253.jpg

Redigerad av Jansson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok men jag har bara en transfender ikon på andra ön.. är ni säkra att det inte är nåt men måste klara??

men men jag ska prova att åka till stället där ni tipsa mig thx..

eller måste man ha en modd för att kunna göra så, isåfall kan inte jag det för att det går inte at lägga in några moddar på mitt spel... :'( :'(

Redigerad av Jansson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok men jag har bara en transfender ikon på andra ön.. är ni säkra att det inte är nåt men måste klara??

men men jag ska prova att åka till stället där ni tipsa mig thx..

eller måste man ha en modd för att kunna göra så, isåfall kan inte jag det för att det går inte at lägga in några moddar på mitt spel... :'( :'(

Har du klarat uppdraden i Wang's cars? Om inte, gör dom isåfall.

När du har klarat dom uppdragen kommer det stå bilar i den bygnaden, ta någon av dom och kör ner till stället Gtapimpen markerade, fungerar dock inte med Savanna.

Fungerar med alla andra bilar i det huset, plus två bilar till, Flash och Jester.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor