Jansson Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Hej jag har set på en massa snygga bilar som några har gjort i spelet typ med snygga märken mm.. men i transfender kan man ju typ inte göra nåt.. hoppas att man inte ,måste modda och om in te så kan nån lägga ut en larta vart man kan göra så snygga bilar och med vilka bilar... Typ en sån här..... Redigerad 7 november, 2005 av Jansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 De dära måste man ha 2 ön får att kuna göra man måste klara bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jansson Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har varvat det men kan ni sätta ut på kartan....plz jag har klarat den men inte med alla guld måste man det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej sätt på GTA sen klickar du på Map och då hittar du ju 2 st röda vertyg åk till dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har varvat det men kan ni sätta ut på kartan....plz jag har klarat den men inte med alla guld måste man det... Om du har klarat bilskolan och köppt wang car och dess uppdrag kan du modda dem sådär i wheel arch angels.. Man kan klara storyn utan att göra bilskolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet men han sa ju vart? men jag lovar om man tittar på kartan så hittar man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet men han sa ju vart? men jag lovar om man tittar på kartan så hittar man det! Jo...modding garaget ligger nära stranden i S.F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vet men han sa ju vart? men jag lovar om man tittar på kartan så hittar man det! http://x1.putfile.com/8/21916121367-thumb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men dem säger typ i telefonen street race någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jansson Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Ok men jag har bara en transfender ikon på andra ön.. är ni säkra att det inte är nåt men måste klara?? men men jag ska prova att åka till stället där ni tipsa mig thx.. eller måste man ha en modd för att kunna göra så, isåfall kan inte jag det för att det går inte at lägga in några moddar på mitt spel... :'( :'( Redigerad 8 november, 2005 av Jansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Ok men jag har bara en transfender ikon på andra ön.. är ni säkra att det inte är nåt men måste klara?? men men jag ska prova att åka till stället där ni tipsa mig thx.. eller måste man ha en modd för att kunna göra så, isåfall kan inte jag det för att det går inte at lägga in några moddar på mitt spel... :'( :'( Har du klarat uppdraden i Wang's cars? Om inte, gör dom isåfall. När du har klarat dom uppdragen kommer det stå bilar i den bygnaden, ta någon av dom och kör ner till stället Gtapimpen markerade, fungerar dock inte med Savanna. Fungerar med alla andra bilar i det huset, plus två bilar till, Flash och Jester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 TITTA HÄR: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...12&hl=Wang+Cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts