BroDD Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Skaffade mozilla firefox igår, och nu när jag loggar in på gtasajten (och andra forum) så väljer jag att mitt nick och lösen ska sparas så jag slipper logga in nästa gång, men det blir så jag måste logga in varje gång ändå nån som vet nåt grejs ja måste fylla i nånstans eller nåt för att det ska funka?? Redigerad 7 november, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Skaffade mozilla firefox igår, och nu när jag loggar in på gtasajten (och andra forum) så väljer jag att mitt nick och lösen ska sparas så jag slipper logga in nästa gång, men det blir så jag måste logga in varje gång ändå nån som vet nåt grejs ja måste fylla i nånstans eller nåt för att det ska funka?? Auto remove cookie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Auto remove cookie? Vadå Auto remove cookie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Loggar du in på förstasidan eller forumet? Jag är alltid inloggad på forumet men inte på förstasidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Loggar du in på förstasidan eller forumet? Jag är alltid inloggad på forumet men inte på förstasidan Forumet menar jag... Finns det nånting i firefox jag kan ändra så det sparas? Redigerad 7 november, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Auto remove cookie? Ja har du ngt ikryssat??? tex :Auto removing of cookie´s så "kakorna" går bort automatiskt.. Leta leta leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ja har du ngt ikryssat??? tex :Auto removing of cookie´s så "kakorna" går bort automatiskt.. Leta leta leta Vart kan jag kolla om jag har det ikryssat då? Jag SUGER på datorer så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vart kan jag kolla om jag har det ikryssat då? Jag SUGER på datorer så... Ja det gör du. Som fan.. Options --> Privacy --> Cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ja det gör du. Som fan.. Options --> Privacy --> Cookies. Där är det ikryssat att det ska spara kakor, borde jag inte bli autoinloggad då? När jag trycker på login så står det BroDD och mitt pass så ja behöver inte skriva om de, bara trycka på log in, men jag vill ju ha så jag är inloggad direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts