Jump to content

50 Cent Bulletproof Officiell Tråd

Didier Sachs
 Share

Recommended Posts

50 Cent Bulletproof är ett spel om 50 cents liv , spelet släpps i den 22 november,det komer endast till Playstation 2 och Xbox och Sony PSP..

Här har ni hemsidan http://www.50centbulletproof.com/ .

För att komma in på hemsidan måste ni slå in era Person nummer, men om ni är under 17 år så får ni skriva in något annat, annars så låser sig sidan från din ip.

På hemsidan finns bilder filmer m.m.

"Take down ememies with over 25 dramatic counter-kill moves, Clip up with a massive stash of weapons, from heaters to launchers, Grab your enemies as Shields, Extract information and steal their valuables:Use stratrgic tactics,evasive rolls and mobile cover to stay alive while the bullets fly,

:wacko:

Här kommer ett Screenshot.

post-23-1131378668_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HHAHAHAHA, så fel man kan ha...det handlar inte om 50cent liv..det e om hur han hade vellat leva i typ fantasiliv !!!

Japp, det kan väl vara lite överdrivet det förstår man ju.

Men fantasiliv kan jag inte direkt kalla det, han är faktiskt en "Gangsta", tro det eller ej.

Och nu tror ni säkert att jag är ett superfan av honom bara för det, men allvarligt, jag hatar hans musik och allt han står för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hatar hans musik och allt han står för.

Join the club man, join the club...

Varför vill 50:Cent ha ett spel om sig själv? svar: Han vill verka coolare en vad han är.

Och skulle han inte startat göra "musik" (observera " tecknen) så tror jag allvarligt talat inte att han hade blivit någon halvt odödlig gängledare...

Ok, nu var jag riktigt ond... Alla får ju ha sin egna "musikstil"

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor