GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vilken av dom??/dem Båda. Eller nej det får bli Sianas eftersom... Nej jag vet inte, Benvit värkar inte slicka ordentligt. Jag nominerar Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Båda. Eller nej det får bli Sianas eftersom... Nej jag vet inte, Benvit värkar inte slicka ordentligt. Jag nominerar Siana. Jo jo,,.. Vilken utav Benvit's Paris hilton fan!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jo jo,,.. Vilken utav Benvit's Paris hilton fan!!?? Jaha jaha ojj. Den ljusgröna. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Någon som vill nominera min? Edit: Min Redigerad 7 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nominerar Benvits Ashlee Simpson fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tycker att en person max kan ha 1 userbar nominerad. Det får bara plats 15 allternativ i en poll. Och alla borde få en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tycker inte att ett fotbollslag ska få vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tycker att en person max kan ha 1 userbar nominerad. Det får bara plats 15 allternativ i en poll. Och alla borde få en chans Tänkte man kunde göra som med alla andra o ta flera omgångar så i nästa kan ju dom som inte va med få va med och endast en per anv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Någon som vill nominera min Linkin Park Fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Nominerar Benvits Fergie & Lindsay bar EDIT: Niminerar? Nominerar! Redigerad 7 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Någon som vill nominera min Linkin Park Fan? Om du niminerar min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om du niminerar min Den du har i signaturen finns ju redan med på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Den du har i signaturen finns ju redan med på första sidan. Men den nominerade ju jag. Ni sa ju att man inte fick nominera sig själv Edit: Aha jag kanske nominerade min nominant innan Nominera inte dina egna för så blir det för mycket nominantering's regeln kom till denna gigantiska nominants nominant. Redigerad 7 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men den nominerade ju jag. Ni sa ju att man inte fick nominera sig själv Edit: Aha jag kanske nominerade min nominant innan Nominera inte dina egna för så blir det för mycket nominantering's regeln kom till denna gigantiska nominants nominant. Aaa precis så va det Eller:... Hmmm... skakolla upp det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Aaa precis så va det Eller:... Hmmm... skakolla upp det där Kolla kolla, kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Kolla kolla, kolla nu. Kollat.. du nominerade din egen men innan den nya regeln om att man inte fick nominera sej själv så du är nominerad... Nu skulle ju någon jätte gärna få göra en poll.. För jag kan inte Alla nominerade finns i första posten. Alltså Nominering AVSLUTAD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Kollat.. du nominerade din egen men innan den nya regeln om att man inte fick nominera sej själv så du är nominerad... Nu skulle ju någon jätte gärna få göra en poll.. För jag kan inte Alla nominerade finns i första posten. Alltså Nominering AVSLUTAD!! Tryck på new poll, skiv ett svar på varje rad. resten lär du fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Tryck på new poll, skiv ett svar på varje rad. resten lär du fatta Jag vet inte hur man får in bilderna där.. eller vänta ska kolla om jag vet hur man gör Som vanligt [img=bild] Redigerad 8 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts