Tangelito Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hade det förut Fick 4.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Då måste du verkligen ha gjort fel.. Dom bästa i min klass (Och dom idrottade jäkligt mycket) fick typ 12-13. Då kan det inte vara samma beep- test Gränser Tjejer: 13- VG, 16- MVG Killar: 14-VG, 18-MVG Några grabbar i min parallelklass fick 18. Antingen är det inte samma test eller så har du en slapp klass. Jag tror på det förstnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är jobbigt med beep test, har bara klarat 5 :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 6an? Alltså. Nivå 13, är första nivån för elitidrottare, skulle ni ha 15, redan nu, satsa på typ, löpning. Efter att ha läst var dom andra har klarat så kan inte mitt resultat stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Exakt vad för ljud ? Ett pipljud, förstår du. Men det går nog lika bra med ett koncist skrik eller valfritt kroppsljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts