Arvid Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Senast jag sprang beep-testet gav jag upp nånstans mellan nivå 5 och 6, har usel kondis. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Beep Tester är jobbigt som fuck. Minns inte vad jag fick. Men inte allt för dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vill också göra det. Skulle klara 15 iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vill också göra det. Skulle klara 15 iallafall Får vi allt se.... Det är svårare än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tror jag har kommit till 10.2 som bäst. Fast det var förra året så jag lär nog ha försämrat mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Får vi allt se.... Det är svårare än vad man tror. Jag tror inte jg skulle få 15 alltså. Men skulle nog få bättre än de flesta här, tränar mycket fotboll och kondition och så. Vad springer ni på 1000 meter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tror inte jg skulle få 15 alltså. Men skulle nog få bättre än de flesta här, tränar mycket fotboll och kondition och så. Vad springer ni på 1000 meter då? En i min klass som spelar i fotboll en hel del och tränar 4-5 dagar i veckan ick runt 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 En i min klass som spelar i fotboll en hel del och tränar 4-5 dagar i veckan ick runt 13. Då ligger jag väl runt 13 då Vad springer du på 1000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Då ligger jag väl runt 13 då Vad springer du på 1000? Ingen aning. Har inte gjort det. Men jag springer 5km på 24. Han som fick 13 på beep sprang 5km på 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ingen aning. Har inte gjort det. Men jag springer 5km på 24. Han som fick 13 på beep sprang 5km på 19. Bra ju, båda Ska be min gympalärare och fotbollstränare att köra beep-test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Med tanke på att jag tränar 4/7 dagar i veckan, plus att jag tränar ensam i träningsrummet så borde jag väl klara ganska hyffsat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Bra ju, båda Ska be min gympalärare och fotbollstränare att köra beep-test. 18 på 5 km är ju rätt bra. 24 är runt snittet tror jag. Din skola borde ha beep-test, annars kan jag fixa kopia på bandet x_simpa_x: Du borde nog på minst 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde sånt mellan 4-6. Fan va jag va dålig då men idag skulle jag vara bättre. Men vi gjorde det på sekunder. Vi hade ca 10 m och 12 sek, 10 sek, 8 sek, 6 sek ...... Kom en gång ända till 4 sek men pallade inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har aldrig haft det. Får vi det någon gång får jag väll 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde något på 10 på vårat beep-test.....min kompis gjorde 13...han tränar oftast 5-7 pass i veckan Ofta man gör 16...21 är juh max.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har haft de några gånger..mitt bästa resultat är något på 11 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Själv fick man 13 när man gick i sexan! Tror jag iallafall..... Har inte så bra minne Redigerad 7 november, 2005 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Själv fick man 13 när man gick i sexan! Tror jag iallafall..... Har inte så bra minne 6an? Alltså. Nivå 13, är första nivån för elitidrottare, skulle ni ha 15, redan nu, satsa på typ, löpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde något på 10 på vårat beep-test.....min kompis gjorde 13...han tränar oftast 5-7 pass i veckan Ofta man gör 16...21 är juh max.... Tyvärr har du fel... 35 är högst... Iofs, lite onödig info men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts