R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Någon mer som har gjort det? Vi gjorde det idag. Fick 9.10. Ska satsa på att träna så att jag får 12 i vår. Om det är någon som undrar, så ska jag skaffa en bra beskrivning. *edit* "The beep test is an excellent way to monitor fitness as well as getting a decent workout in a short period of time, even very fit people are unable to perform a beep test for more than 10 minutes whereas they can run for 30-60 minutes. The beep test is basically where you measure a distance of say 15-20 metres and mark it out with 2 objects or lines, then run between then to the speed of the beep which is progressively faster." Redigerad 7 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Någon mer som har gjort det? Vi gjorde det idag. Fick 9.10. Ska satsa på att träna så att jag får 12 i vår. Om det är någon som undrar, så ska jag skaffa en bra beskrivning. *edit* "The beep test is an excellent way to monitor fitness as well as getting a decent workout in a short period of time, even very fit people are unable to perform a beep test for more than 10 minutes whereas they can run for 30-60 minutes. The beep test is basically where you measure a distance of say 15-20 metres and mark it out with 2 objects or lines, then run between then to the speed of the beep which is progressively faster." Nej något sånt har vi inte gjort, det skulle jag villja testa, kan man göra det hemma på något vis eller har man någon fuckad apparat till det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Gjorde det när jag gick på innebandy. Gick skit för mina knän är inte direkt i bästa form. Knänen gick typ sönder när jag joggade, kunde knappt gå i på en vecka. Vet ej riktigt hur långt, men mellan 7-8 :"> @simpa; Nej, man kan ej göra det hemma, lätt att fuska då. Redigerad 7 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde det när jag gick på innebandy. Gick skit för mina knän är inte direkt i bästa form. Knänen gick typ sönder när jag joggade, kunde knappt gå i på en vecka. Vet ej riktigt hur långt, men mellan 7-8 :"> @simpa; Nej, man kan ej göra det hemma, lätt att fuska då. Hur gör man då ? Inget fusk, fy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde det i högstadiet... fick 11. nåt... Fick ju f*n håll efter 8:an... Skulle nog inte käkat godis precis innan ... alltså ett tips till framtida beeptestare... Ät ej godis precis innan!"!"ett ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Otränad som man var i 8an så klarade jag typ 5-6, sket i det och gjorde något annat istället. Redigerad 7 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vi har gjort det men jag sprang något som hetter Cooper-testet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vi har gjort det men jag sprang något som hetter Cooper-testet istället. Cooper kör vi i våran skola, bland dom tio bästa på våran skola *skryter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hur gör man då ? Inget fusk, fy Man sätter igång en bandspelare eller cd med ett ljud, det går säkert att fixa, inga problem. Problemet är nog mer att du måste ha en stor yta att springa på. Fan, har vi bara latmaskar på forumet eller? Fick 14 första gången, och 16 andra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Man sätter igång en bandspelare eller cd med ett ljud, det går säkert att fixa, inga problem. Problemet är nog mer att du måste ha en stor yta att springa på. Fan, har vi bara latmaskar på forumet eller? Fick 14 första gången, och 16 andra gången. Exakt vad för ljud ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fan, har vi bara latmaskar på forumet eller? Fick 14 första gången, och 16 andra gången. FaN va tuff du är azzÅ cool kille. Fan du ä mIN idåL BTW: Tror att jag fick 8 då jag gjorde testet i våras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gjorde det för längesedan och fick 11... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fan, har vi bara latmaskar på forumet eller? Fick 14 första gången, och 16 andra gången. Då måste du verkligen ha gjort fel.. Dom bästa i min klass (Och dom idrottade jäkligt mycket) fick typ 12-13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Wehee Fick ca 7-8.. En enda kille i andra klassen vi har idrott med klarade 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm, jag förstår inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Hmm, jag förstår inte riktigt... På nivå ett är det 8 pip på en minut eller nåt sånt. Mellan varje pip ska man ha hunnit en sträcka på 15-20 meter. På nivå 2 är det 1 pip mer än nivå 1, osv. Tror det är ungefär såhär, men man tänker inte så mycket på det när man springer. Det finns 23 nivåer, och bara 3 i Sverige har klarat alla, den enda jag kommer ihåg är Håkan Mild. *edit* Corleone Redigerad 7 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Hmm, jag förstår inte riktigt... Man ska springa från en punkt till en annan innan dess att ett pip har ljudit, för om det gör det innan dess att man har kommit fram till punkten blir man diskvalificerad. Om man klarat att ta sig till punkten innan dess att det har pipit springer man samma sträcka igen fast då har man mindre tid på sig. Så här håller man på tills man nästintill stupar i gympasalen. ÄdDit: R2D2 förklarade kanske bättre. Redigerad 7 november, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Sprang väl runt 11 på Beep. På cooper fick jag mycket bra förra året, i år fick jag bara bra =D Redigerad 7 november, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kippi vi ska ha det imorron klarar 11 nivåer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Otränad som man var i 8an så klarade jag typ 5-6, sket i det och gjorde något annat istället. Ähum, så du har tränat nu? Men ja klara väl oxå något sånt.. 5-6 kanske.. Längesen nu ju.. Redigerad 7 november, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts