Jump to content

Hur du skyddar dina barn från våldet i SA

Share

Recommended Posts

• 1 month later...

När det gäller offlinespel som GTA så bryr jag mig inte om åldern, men onlinespel dock.

På alla spel online bode det vara 18+, då slipper man de flesta så så kallade leet-kiddies. jag har spelat spel ända sen pong och pacmans första dagar och inte springer jag runt på stan besatt utav att käka upp en massa spöken...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vilken nörd! och vuxna överdriver! jag spelar allting (nästan) som jag har råd med och med det är det mkt blod & och sånt men inte fan skulle jag kunna leta upp en T.ex tegelsten och slå i bakhuvudet på nån för att sen ta alla pengar och dränka han/hon i en flod för att sen köpa ett rpg för pengarna och förstöra hela världen för det ;) (överdrivet ja!) eller springa 4-5 meter ifrån en bil som håller på att sprängas :P . Men visst jag kan hålla med om att en viss åldergräns (13+) skulle det vara men man kan ju skita i uppdragen.Man kan ju stunta det är ju ett non violent sätt att spela gta på :P . Det var min åsikt.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor