kattälskaren Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 LOL! Btw, jag är 10 och spelar gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 LOL! Btw, jag är 10 och spelar gta .....och det borde du inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 .....och det borde du inte göra Varför inte? Så länge han kan kontrollera det och föräldrarna tycker det är OK så får han väl det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Haha jag är 13 Har det men spelar det väldit sällan Edit: Inte blir man mer beroende bara för att man e yngre, men man ser världen ur en annan vinkel Redigerad 13 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 En förklaring hur man håller sitt barn borta från idioter skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dowie Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 När det gäller offlinespel som GTA så bryr jag mig inte om åldern, men onlinespel dock. På alla spel online bode det vara 18+, då slipper man de flesta så så kallade leet-kiddies. jag har spelat spel ända sen pong och pacmans första dagar och inte springer jag runt på stan besatt utav att käka upp en massa spöken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har spelat spel ända sen pong och pacmans första dagar och inte springer jag runt på stan besatt utav att käka upp en massa spöken... Hahah fan vad bra skrevet. Haha *rullar runt på golvet och skrattar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Han måste skoja. Jag är 11, och jag håller med HOWHOW. Det är bara ett spel. Ignorance causes violence. Not video games. Jag har spelat F.E.A.R, HL2, Postal 2 osv osv. och jag skulle aldrig kunna döda någon. Spara våldet för spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Haha vilken nörd! och vuxna överdriver! jag spelar allting (nästan) som jag har råd med och med det är det mkt blod & och sånt men inte fan skulle jag kunna leta upp en T.ex tegelsten och slå i bakhuvudet på nån för att sen ta alla pengar och dränka han/hon i en flod för att sen köpa ett rpg för pengarna och förstöra hela världen för det (överdrivet ja!) eller springa 4-5 meter ifrån en bil som håller på att sprängas . Men visst jag kan hålla med om att en viss åldergräns (13+) skulle det vara men man kan ju skita i uppdragen.Man kan ju stunta det är ju ett non violent sätt att spela gta på . Det var min åsikt. Redigerad 8 januari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) He can hold his breath underwater for two and a half minutes. Meh, intresseklubben har sprängts av överbelastning. (<3 knappnytt) Iallafall, vem är så dum så hon/han låter sin/sina 6-8 åriga barn spela SA? Redigerad 9 januari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Meh, intresseklubben har sprängts av överbelastning. (<3 knappnytt) Iallafall, vem är så dum så hon/han låter sin/sina 6-8 åriga barn spela SA? Mina föräldrar låter min lillebror spela det, Han är 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hm. Aja, det beror ju hur barnet är. T.ex om han säger "Åh, coolt, det här ska jag göra någon dag!" så är det ju klart att man inte ska låta honom få spela det. Men om han vet att det är fel, och inte tänker göra det, så visst, låt honom njuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts