rabarben Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Haha undrar om det är ironi eller om han menar allvar! http://www.progressiveboink.com/archive/drted.htm Hittade den förresten på gtaforums... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Haha undrar om det är ironi eller om han menar allvar! http://www.progressiveboink.com/archive/drted.htm Hittade den förresten på gtaforums... Kanske slänga upp den på Dagens lol San Andreas Edition? BTW: lol på den där Redigerad 7 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 For the most realistic simulation possible, do not permit your child to take his or her eyes off the screen or put down the controller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Alldeles för många barn under ålders-rekommendationen som spelar GTA. Tycker det är ganska rätt att skydda sina barn från spel som GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Så sant så.. själv är jag 17 men tycker det är okej 16+ men inte yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Undrar verkligen om det är ironi eller om han menar allvar! Redigerad 7 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Så sant så.. själv är jag 17 men tycker det är okej 16+ men inte yngre Vad tror du händer om nån tex 15 åring spelar det? (och nu utgår vi inte från att det är ett psycho som skjuter ihjäl folk bara för nån gör det i ett spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Säger bara lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tycker att föräldrarna har en stor, stor, stor roll i sina barns spelande. Om dom vet vad barnen spelar så kan dom ju snabbare veta varför barnen t ex blir våldsamma eller något. Och då kan dom ju bara säga att dom borde dra ner på spelandet.. T ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tycker att föräldrarna har en stor, stor, stor roll i sina barns spelande. Om dom vet vad barnen spelar så kan dom ju snabbare veta varför barnen t ex blir våldsamma eller något. Och då kan dom ju bara säga att dom borde dra ner på spelandet.. T ex. 15 bast här. Mina föräldrar vet att jag spelar GTA spelen, dom vet det är våldsamt. De vet också att jag blir agressiv lätt när jag spelar spel. Det är inte pga GTA...jag har damp Men att hålla på sådär...göra sidor hur du kan skydda dina barn från våldsamma spel är ganska patetiskt. Man borde spela våldsamma spel när man är tillräckligt mogen att fatta att det är inte som i verkligheten. DUH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hahaha killen kan ju inte vara seriös! Han måste skämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Folk med normal hälsa kan ju skilja på rätt och fel. Under 10år kanske inte är så bra att spela alldeles för våldsamma spel men är man 13+ kan man nog fatta det. I övrigt så är det nog en skämtsida.Kolla bara på hans smil animation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 For minimal eyestrain, encourage your child to play the game during its daylight hours. Lånar från Cortez... Bwahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 De praktiska smp svarta rutorna var ju bra Ömen han måste ju bra skämta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 HAHA! hehe finns det ett minigame som heter Farming? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 L.O.L - Laughing Out Loud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Snälla moraltanter, kan ni ge mig någon bra anledning varför inte "underåriga" skulle få spela? Det är bara ett spel, ett spel, och om man tar något av det seriöst och det märks av i verkliga livet har man något fel i huvudet. Och det är ju en helt annan historia. Tänk också på att det är en rekomendation, ingen lag. Det känns för mig som är 17 år helt otänkbart att inte få spela San Andreas för att jag är för ung för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag spelade GTA när jag var 8 år. Vf skulle inte en minderårig spela GTA. Om nu det finns personer som röker och är 14 år så borde folk som e 10 år spela GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag spelade GTA när jag var 8 år. Vf skulle inte en minderårig spela GTA. Om nu det finns personer som röker och är 14 år så borde folk som e 10 år spela GTA. Förlåt, men.. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om nu det finns personer som röker och är 14 år så borde folk som e 10 år spela GTA. Varför tycker jag att du säger emot dig själv där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts