Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Sidan var faktiskt snygg... I'm in! Men det blir för virrigt att hålla sig till en tråd. Sen borde du ha nån form av inträdestest. Jag tog mig friheten att skapa ett nytt forum. OBS! Inte för att värva medlemmar, bara som en arbetsplats. http://www.playmerkontoret.webb.se Jag ska skapa olika subforum nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Sidan var faktiskt snygg... I'm in! Men det blir för virrigt att hålla sig till en tråd. Sen borde du ha nån form av inträdestest. Jag tog mig friheten att skapa ett nytt forum. OBS! Inte för att värva medlemmar, bara som en arbetsplats. http://www.playmerkontoret.webb.se Jag ska skapa olika subforum nu. Tack för ditt stöd...LOL låter som insamlingen till rädda barnen! Menar du sidan som det står spelsajten på? edit: registrerad Redigerad 7 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Tack för ditt stöd...LOL låter som insamlingen till rädda barnen! Menar du sidan som det står spelsajten på? edit: registrerad Japp jag menade "spelsajten". @Quad: Du får fila mer på den bannern om den ska användas. Sedan ska den passa med färgerna. Fast jag tycker vi börjar om från start, regga er på forumet och gör en ansökan, så man kan hålla bättre koll. Själv tycker jag att Xogede borde sköta CSS mm. (Ja, jag är mycket väl medveten om att jag själv inte heller är intagen än.) Jag kommer att ansöka imorgon, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Uppgradering Kolla på uppgraderingen jag har gjort (varning ful banner) EDIT: det är bara test Redigerad 8 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Den visas helt fel i Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Den visas helt fel i Firefox Jobb. Fixa en CSS med samma bakrundsfärg som det är i boxen. Ser hulmuppat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Reggar mig på forumet...Sidan borde se fin ut i fler inställningar, I 800x600 ser den enligt mig ful ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Som sagt så var den sidan bara ett test på mina kunskaper, allstå inga. Men vi håller på med en ny layout som kommer bli bra, som kommer bli klar denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Som sagt så var den sidan bara ett test på mina kunskaper, allstå inga. Men vi håller på med en ny layout som kommer bli bra, som kommer bli klar denna vecka Hobadobaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts