.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag kan html och lite php om det behövs. Det behövs! men ingeting har hänt än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Nytt försök på bannern http://img234.imageshack.us/img234/705/banner2bl.th.png namnet är inte bestämt, skrev bara ngt för att visa hur det blir med text. Redigerad 7 november, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Det behövs! men ingeting har hänt än... Hör av dig när det behövs bara. qouad_Gta: Den var snygg, men ta bort ramen. Det är svårare att passa in den snyggt på en sida om den har en stor ram. Gör den utan ram så länge, så får du fixa rätt ram när resten av sidan är klar. Redigerad 7 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag kan nog skriva lite...men jag köper inte nya spel så ofta...så jag vet inte vad jag ska skriva isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag kan nog skriva lite...men jag köper inte nya spel så ofta...så jag vet inte vad jag ska skriva isf? Recensioner och nyheter antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag kan skriva det mesta inom PHP, HTML och JavaScript, om du bara berättar vad jag ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag behöver hjälp med namnet på sidan och vilka färger ska den ha...Jag har tänkt något i silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag behöver hjälp med namnet på sidan och vilka färger ska den ha...Jag har tänkt något i silver Silver och stålblå tycker jag...Med inslag av guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Silver och stålblå tycker jag...Med inslag av guld Som din userbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Som din userbar? Inte riktigt, Lite mörkare blått typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vad tycker ni om namnet Playmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Låter bra, betyder det ngt eller é det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Låter bra, betyder det ngt eller é det bara. Play = Spela Mer = Mer på svenska Det låter som Gamer nästan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) det var det jag trodde, men ville va säker *testar på bannern* *Tycker det blev bra* Redigerad 7 november, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vi måste starta med sidan nu! Vem är bäst på css? SIdan ska vara iallafall 1024 x 768 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vi måste starta med sidan nu! Vem är bäst på css? SIdan ska vara iallafall 1024 x 768 pixlar E det inte bättre å ha en som funkar bra för alla skärminställningar!? Man kan ha ett script som kollar inställningarna först och sen skickar vidare en till rätt sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 E det inte bättre å ha en som funkar bra för alla skärminställningar!? Man kan ha ett script som kollar inställningarna först och sen skickar vidare en till rätt sida. Tsss... eller så gör man alla dimensioner i procent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om ni ska ha en retro sida med så tror jag nog att jag kan vara, skulle vara roligt om det var någon mer som kunde vara med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om ni ska ha en retro sida med så tror jag nog att jag kan vara, skulle vara roligt om det var någon mer som kunde vara med också Kolla första sidan Det är rätt många med ... Eller menar du som skriver retro??? Jag kan va med på det också i såna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vi behöver någon som börjar göra sidan...nu ska jag gå och spela cs:source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts