Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Någon mer än jag som har fått det här mailet ? jag blev ganska rädd..Jag har suddat ut mitt namn med mera av andra skäl. Illegal Movie Downloads Motion Picture Association of America Encino, California 11/6/2005 12:23:04 PM **** ******* MAC ADDRESS:**'************ Case No.: ************* Mr. ********, It has been brought to our attention by XXXXXX that you have been involved in the unauthorized downloading and transferring of licensed movies. Federal laws mandate that you immediately cease and desist all illegal activities pertaining to movie theft. Further, you are required by law to pay all incurred penalties in conjunction with Amendment 34-C, officially passed on January 30, 2005. In accordance with state jurisdictions, your failure to pay these penalties in full within 30 days of receipt of this notice will result in a warrant for your arrest. We are also required by law to inform you that a second offense will result in a minimum jail sentence of 90 days. Penalties incurred in your particular case may be reviewed on our government Web site. All cases are deemed confidential. Penalties are assessed by each individual download, charged at a nonnegotiable rate of $1,200 per infraction. Click your specific case number (Case No.: 3USE9GLMNX562DN8 http://www.saynotopiracy.org/mpaa.aspx?3USE9GLMNX562DN8) to view the total amount due or to dispute your case. Sincerely, Jack Meihoff Piracy Agent Motion Picture Association of America Redigerad 11 april, 2012 av Henkibojj Editerade bort fullnamn på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Den här X Y har golat på dig... Eller så är det ett billigt skämt/billig skrämselpropaganda... Om du känner någon X Y så kan du ju åka hem till honom med en angry mob och knäcka knäskål... (och bjuda honom på saft och kakor och prata ut om saken! Krama varann och bli vänner, liksom! //Tija) Redigerad 11 april, 2012 av Henkibojj Editerade bort fullnamn på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 BTW, det var jag som skrev inlägget ovan, jämrans unge som inte loggar ut... (Intresseklubben skickar flygblad...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 BTW, det var jag som skrev inlägget ovan, jämrans unge som inte loggar ut... (Intresseklubben skickar flygblad...) Är ni syskon eller? Varför samma dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) X Y är en av mina bästa kompisar, jag tror inte att han skulle ha golat på mig, honom har jag känt ända sen dagis, Jag fattar inte, tänk om det är äkta, och nej ebeeto skrev inte inlägget dä uppe. och vi känner inte ens varandra.. Redigerad 11 april, 2012 av Henkibojj Editerade bort fullnamn på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Läs detta. http://www.piratbyran.org/index.php?view=f...thread&id=33415 MPAA:s hemsida. http://www.mpaa.org/home.htm Redigerad 7 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vad var det för mailadressen? Din mac adress är lätt att ta reda på bara man vet ditt ip. Antagligen så är det bara någon som skämtar med dig, finns många som skickar ut sånt då dom försöker lura dig på pengar. Sök lite på mailadressen på google så kanske du hittar någon som mer har råkat ut för det. Men ladda ner peerguardian om du vill känna dig säker när du håller på med dina olagliga aktiviteter. SlewMe hade visst svaret Jaja nu ska aKi skoja med människor. Redigerad 7 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Yippeee! Hoppas man får se på nyheterna när FBI sparkar in dörren till ditt hus o för bort dig till guantanamo i ett civilreggat flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Yippeee! Hoppas man får se på nyheterna när FBI sparkar in dörren till ditt hus o för bort dig till guantanamo i ett civilreggat flygplan Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Yippeee! Hoppas man får se på nyheterna när FBI sparkar in dörren till ditt hus o för bort dig till guantanamo i ett civilreggat flygplan Hahaha . Det hade vatt riktigt skoj. Tror dock inte att det kommer hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är ett skämt eller blåsning. Dem har antagligen sett vem du mest brukar prata med över msn eller liknande, och sedan använt hans namn för att du ska tro på det ännu mer. Det är falskt till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Den 30 januari som står i det brevet fick man i Sverige ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) X Y är en av mina bästa kompisar, jag tror inte att han skulle ha golat på mig, honom har jag känt ända sen dagis, Jag fattar inte, tänk om det är äkta, och nej ebeeto skrev inte inlägget dä uppe. och vi känner inte ens varandra.. Hehe Ebeeto och Tija är syskon, det var Tija's inlägg som Ebeeto syftade på Redigerad 11 april, 2012 av Henkibojj Editerade bort fullnamn på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Haha, skulle skita på mig om jag fick det där brevet. :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har fått ett sånt. Det är fake. Har för mig att man kan skicka sådana på squizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Haha, skulle skita på mig om jag fick det där brevet. :$ ... Vad är din mailadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ... Vad är din mailadress? Oh my gaaash, it's a FBI agent. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Är ni syskon eller? Varför samma dator? Jopp, dom är syskon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (STOR BOKSTAV) http://www.saynotopiracy.org/content/a55hat.aspx?cid=1309 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (STOR BOKSTAV) http://www.saynotopiracy.org/content/a55hat.aspx?cid=1309 När jag gör det där, då står det "Operation timed out." Får dom inte mailet då? Varför står det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts