Phoenix Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 vet nån hur man får militär helikopter? jag vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Antingen när man klarar storyn, eller när man får 100 HP (HiddenPackages, inte Health Points ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 den finns på militär basen när du har klarat spelet, eller när du har hittat alla hidden packages... men har du klarat båda så finns den på helikopterplattan i södra första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 räcker det med att hitta hp isåna fall ligger jag j_vligt bra till 99 av 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Va svamlar ni om, min militärhelikopter finns då på militärbasen när som helst, har inget att göra med HP, iaf inte i mitt VC ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 räcker det med att hitta hp isåna fall ligger jag j_vligt bra till 99 av 100 har du tagit den på Caufman Cabs (eller nåt) skylten?för den missade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) hehe, har oxå "bara" 99hp, men jag klarade story mode igår så jag har huntern iaf Redigerad 22 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 jag klara den nu ha ha ha ha ha den e kul ju!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 har du tagit den på Caufman Cabs (eller nåt) skylten?för den missade jag nää tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 hehe, har oxå "bara" 99hp, men jag klarade story mode igår så jag har huntern iaf militär helikoptern finns ALLTID på militär basen men bara på helikopter plattan om man har 100hidden package Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 militär helikoptern finns ALLTID på militär basen men bara på helikopter plattan om man har 100hidden package nej, det gör den inte, och när man klarat en av det jag sa så står den längst ute vid kanten av basen, inte på helikopterplattan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 För mig finns den inte för jag har inte klarat ut det en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts