SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Gör som jag, använd morsan Sedan uppstår ju det problemet att jag inte bor hemma längre Så det är lite taskigt att tvinga henne hit varje dag för att väcka mig Nåväl.. Ingen dum idé i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag vaknar (tänker "e ja dö eller?"), går till toa dörrn och sparkar till den och skriker att syrran ska snabba på, tittar på reprisen av Simpsons , tittar på klockan och tänker "hur faen ska jag hinna till skolan", tar en halv torr limp macka och halsar den sista mjölken ur tetran, och sen går jag ut genom dörren och tänker "Whatever??!! jag hinner ändå inte i tid till skolan..." ... that's my mårning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag vaknar (tänker "e ja dö eller?"), går till toa dörrn och sparkar till den och skriker att syrran ska snabba på, tittar på reprisen av Simpsons , tittar på klockan och tänker "hur faen ska jag hinna till skolan", tar en halv torr limp macka och halsar den sista mjölken ur tetran, och sen går jag ut genom dörren och tänker "Whatever??!! jag hinner ändå inte i tid till skolan..." ... that's my mårning... Ganska coolt att ni har nästan tomma mjölkpaket varje morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Somnar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag vaknar (tänker "e ja dö eller?"), går till toa dörrn och sparkar till den och skriker att syrran ska snabba på, tittar på reprisen av Simpsons , tittar på klockan och tänker "hur faen ska jag hinna till skolan", tar en halv torr limp macka och halsar den sista mjölken ur tetran, och sen går jag ut genom dörren och tänker "Whatever??!! jag hinner ändå inte i tid till skolan..." ... that's my mårning... Var det en halvtorr macka eller en halv och torr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag tror på att man ska sköta om sig själv. Jag äter sunt och motionerar. Om ansiktet känns svullet på morgonen så bär jag en ismask medans jag gör mina morgonövningar. Jag kan göra tusen situps nu. När jag tagit av mig ismasken tvättar jag mig med en djuprenande lotion. I duschen använder jag en vattenaktiverad geltvål, sedan en honung/mandel-body-scrub. Och för ansiktet, en exfolierande gelscrub. Sedan så applicerar jag en myntamask som jag låter sitta i tio minuter medans jag fortsätter med resten av min rutin. Jag använder alltid rakvatten med lite eller utan alkohol... för alkohol torkar nämligen ut huden och får en att se äldre ut. Sen fuktkräm och en föryngrande ögonbalsam åtföljd av en fuktighetsbevarande hudkräm. Det finns en tanke om Mahalo, en slags abstraktion. Men det finns inget egentligt jag. Bara ett väsen, något illusoriskt. Även om jag kan gömma min kalla blick och du kan trycka min hand och få en känsla av hud mot din... ja, även om du känner att våra livstilar är väldigt lika... så finns jag helt enkelt inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Söt Ellis-imitation. Sannerligen. Själv så hoppar jag ur sängen, och går till duschen. Är ganska så morgonpigg av mig. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Jag tror på att man ska sköta om sig själv. Jag äter sunt och motionerar. Om ansiktet känns svullet på morgonen så bär jag en ismask medans jag gör mina morgonövningar. Jag kan göra tusen situps nu. När jag tagit av mig ismasken tvättar jag mig med en djuprenande lotion. I duschen använder jag en vattenaktiverad geltvål, sedan en honung/mandel-body-scrub. Och för ansiktet, en exfolierande gelscrub. Sedan så applicerar jag en myntamask som jag låter sitta i tio minuter medans jag fortsätter med resten av min rutin. Jag använder alltid rakvatten med lite eller utan alkohol... för alkohol torkar nämligen ut huden och får en att se äldre ut. Sen fuktkräm och en föryngrande ögonbalsam åtföljd av en fuktighetsbevarande hudkräm. Det finns en tanke om Mahalo, en slags abstraktion. Men det finns inget egentligt jag. Bara ett väsen, något illusoriskt. Även om jag kan gömma min kalla blick och du kan trycka min hand och få en känsla av hud mot din... ja, även om du känner att våra livstilar är väldigt lika... så finns jag helt enkelt inte där. Haha, ja du. Om man hade så mycket tid att göra allt det där på morgonen så skulle man ju inte tacka nej. Sedan har det ju mycket med ork att göra. Allt handlar om ork. Utan ork ingen ork. Så jag antar att du sover minst 12-13timmar. Rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Söt Ellis-imitation. Sannerligen. Själv så hoppar jag ur sängen, och går till duschen. Är ganska så morgonpigg av mig. Hihi. Snarare Patrick Bateman-imitation, my dear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Snarare Patrick Bateman-imitation, my dear. Och vem skrev American Psycho, monsieur? Bret Easton Ellis, perchance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Och vem skrev American Psycho, monsieur? Bret Easton Ellis, perchance? Haha, oj, tyckte det stod Elvis. Tortera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Haha, oj, tyckte det stod Elvis. Tortera mig. Undanflykt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Undanflykt Dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Dra åt helvete. Du först. Kan inte vägen. Nåväl. Jag tänker inte gå mera offtopic för idag. Lev väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Du först. Kan inte vägen. Nåväl. Jag tänker inte gå mera offtopic för idag. Lev väl. Detsamma, broder, detsamma. Det första jag gör när jag vaknar? Sätter mig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Först kommer mamma in och säger "Nu får du vakna". Ligger kvar i kanske 2 minuter Går in i badrummet spolar vatten tar några droppar i ansiktet drar på mig kläderna Sedan går jag upp till köket kollar i kylskåpet. Stänger kylskåpet Går till skafferiet och plockar fram bröd Går tillbaka till kylskåpet och plockar fram smör och juice eller något annat. Äter det jag plockade fram Går ner och sätter mig vid datorn beroende på hur mycket klockan är Sedan tar jag på mig mina skor Öppnar dörren Traskar till skolan Jag kan hålla sådan rutin då jag börjar 8 varje morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Först kommer mamma in och säger "Nu får du vakna". Ligger kvar i kanske 2 minuter Går in i badrummet spolar vatten tar några droppar i ansiktet drar på mig kläderna Sedan går jag upp till köket kollar i kylskåpet. Stänger kylskåpet Går till skafferiet och plockar fram bröd Går tillbaka till kylskåpet och plockar fram smör och juice eller något annat. Äter det jag plockade fram Går ner och sätter mig vid datorn beroende på hur mycket klockan är Sedan tar jag på mig mina skor Öppnar dörren Traskar till skolan Jag kan hålla sådan rutin då jag börjar 8 varje morgon. Du duschade ofta isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vaknar Tar något att käka Sätter mig vid datorn Blir beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 1. Vaknar. 2. Går och häller upp kaffe och brer en macka, och äter. 3. Går och startar moppen och låter den stå på "semestergas" i några minuter. 4. Undertiden så går jag och borstar tänderna, stoppar in linserna osv. 5. Kör till plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Min morgon idag: 10.00 vaknar/går upp av att farsan ringer för tredje gången 10.05 Försökte se på tv, men råkade somna i soffan 14.00 Vaknar igen. 14.30 går ner på stan och tar ut pengar 14.45 Inhandlar en gyrostalrik till frukost 14.50 Är hemma och äter frukosten framför tvn Morgonen slut Redigerad 8 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts