Jump to content

Det första ni gör när ni vaknar?

oskaroskar
 Share

Recommended Posts

1. sätter klockan på en timme senare.

2. vaknar igen.

3. sätter klockan på en timme senare igen.

4. vaknar för tredje gången.

5. sätter klockan på en timme senare igen.

6. vaknar för fjärde gången.

7. stiger upp.

8. pissar.

9. sätter mig vid datorn (som redan är på) i en timme ungefär.

10. klär på mig

11. "äter" brunch i form av ett glas juice eller oboy. ibland även några gamla chips sen gårdagen.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vaknar, går till toaletten, går tillbaka till rummet, sover 5 minuter (om jag har mycket tid ^_^ ) går upp, byter om, äter frukost, går till toaletten, stylar håret och lägger parfym ( :rolleyes: ) går till skolan, kommer hem, äter mat, sitter vid datorn 10-15 min, går ut med mina homies ( :lol: ) kommer hem, gör läxorna, sitter vid datorn, äter middag, sen drar jag till sängen igen och lyssnar på min CD-Spelare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18 October 1990  :lol:

Yeh!

Jag skrev aldrig att Jag körde :rolleyes: Följer alltid med och hjälper till att lämna =)

Men, håller på att försöka övertala dom att låta mig få köra till dagiset, så jag "lär" mig snabbare att köra bil och allt sånt skit ^_^

*Bor i en håla, polis aldrig här, bara om man ringer efter dom*

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeh!

Jag skrev aldrig att Jag körde :lol:

Men, håller på att försöka övertala dom att låta mig få köra till dagiset, så jag "lär" mig snabbare att köra bil och allt sånt skit ^_^

*Bor i en håla, polis aldrig här, bara om man ringer efter dom*

Hoppas det händer något då. Önskade jag på en 14åring som körde hemma på sin gård. Och det gick in :rolleyes: Ner i ett dike. När polis kommer till platsen vem sitter fram, Oj en minderårig hehe.

Vet dock inte va som hände me han. Med dom svenska lagarna så lär han la ändå få ta körkort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det händer något då. Önskade jag på en 14åring som körde hemma på sin gård. Och det gick in :rolleyes: Ner i ett dike. När polis kommer till platsen vem sitter fram, Oj en minderårig hehe.

Vet dock inte va som hände me han. Med dom svenska lagarna så lär han la ändå få ta körkort.

=D

Bor iofs inte på landet, i en förort, fast alla säger fricken tjottahejti.

Jag blir aldrig tagen ^_^ *Inte blivit det hitills* :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det händer något då. Önskade jag på en 14åring som körde hemma på sin gård.  Och det gick in ^_^ Ner i ett dike. När polis kommer till platsen vem sitter fram, Oj en minderårig hehe.

Haha, Det sitter en JMC ifram som är 23 år och inget körkort, fatta snopna dem blir :rolleyes:

Han försöker ta sig ut men lyckas inte. Så isället försöker han skära hål på krockkudden och gömma sig i den vilket inte går. Han blir arg, mycket arg och sliter och rycker i dörren. Poliserna börjar bli lite bitska. JMC svarar med en mörk röst: men vafan era homos, jag skojade ju bara -.-

Sedan går JMC lycklig i alla sina år.......... På guantanamobasen :lol:

Nej, Ontopic igen.

Läs lite högra upp vad jag gör :wub:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Det sitter en JMC ifram som är 23 år och inget körkort, fatta snopna dem blir :rolleyes:

Han försöker ta sig ut men lyckas inte. Så isället försöker han skära hål på krockkudden och gömma sig i den vilket inte går. Han blir arg, mycket arg och sliter och rycker i dörren. Poliserna börjar bli lite bitska. JMC svarar med en mörk röst: men vafan era homos, jag skojade ju bara -.-

Sedan går JMC lycklig i alla sina år.......... På guantanamobasen :lol:

Nej, Ontopic igen.

Läs lite högra upp vad jag gör ^_^

Taskig stockholms humor :wub:

hehe jag är så känd hos Polisen att dom bara vinkar förbi mig :wub:

Jag är som Lasermannen. Dom orkar inte bry sig längre :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknar, springer till bussen :rolleyes:

Omg, så har min morgon varigt från sexan till jag fick körkort.

Dock så vaknade jag runt samma minut bussen går. Så man mer eller mindre panik springer, glömmer klädesplagg m.m. Ändå missar man bussen och går hem flåsande och svärande att man missade bussen. Sen får man åka med farsan. Åkte med honom hela vårterminen i nian. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg, så har min morgon varigt från sexan till jag fick körkort.

Dock så vaknade jag runt samma minut bussen går. Så man mer eller mindre panik springer, glömmer klädesplagg m.m. Ändå missar man bussen och går hem flåsande och svärande att man missade bussen. Sen får man åka med farsan. Åkte med honom hela vårterminen i nian. :lol:

Seriöst det är EXAKT vad jag gör..

Finns inget jobbigare än att vakna och upptäcka att det är 7 minut kvar till bussen går och springande tar det 8 minuter till hållplasten. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad i hela helvete!!! Väckarklockan gick ju för fan två timmar fel, bakåt..

Så nu sitter jag här helt klarvaken och kan inte somna om.. Jävla skit. Såg att datorn var 06.00 och tänkte, detta stämmer inte. Gick och kollade de övriga klockorna och såg att de också ar 06.00 :S

Behöver ett fröntimmer som kan väcka mig :S

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor