Corleone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tvättar mig Klär på mig Äter Tittar på tv Går iväg till hållplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar, springer till bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar, springer till bussen Ha ha! Nice morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Väckt mellan 5.30-6.00. Upp och duschar i 5-20min. Sätter mig och läser igenom gårdagens SvD samt dagens om någon orkat ta in den. Väcker mina syskon, samt farsans fru. Går ner och sätter mig vid datorn och kollar om det är några låtar jag vill lägga in i mobilen.(Stänger aldrig av datorn) Går upp 7. Tjatar på mina syskon att de ska klä på sig, hotar med att stänga av tvn om de inte göra det.(Lyckas =) ) 7.20-7.40, sätter igång bilen. Lämnar syskon på dagis. Sen komma precis när vi börjar i skolan. Kör du bil? -- Ontopic: Själv dricker jag vatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kokar kaffe och tar en cigg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vaknar vid 7. Går upp och pissar. Duschar i ca 10min. Klär på mig och plockar med mig alla saker. (MP3, mobil nycklar m.m) Gör frukost. Sätter mig vid TVn och kollar på Simpson's medans jag äter min frukost. Går väcker mamma och ber henne skjutsa ner mig till stationen eller i nödfall tar jag mopeden. Redigerad 7 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar Klär på mig Går o pissar Tar nån smörgås o sätter mig framför tv:n Borstar tänderna Går till busshållplatsen Svär över att gå upp tidigt och för att det börjar bli kallt ute Sitter på bussen ca 15-20min Går av för att byta buss Se punkt 7 Går på bussen för att åka i den ca 50 min Sen är det inte morgon längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 .vakna -> gå upp -> starta datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar, lägger mig och tänker, 10sek, sen drar jag på mig ett par brallor (vilka brallor jag drar på beror på vad jag ska slösa bort den värdelösa dagen på) sen tar jag en t-shirt , sen så går jag in i köket och käkar mackor och dricker mjölk, och antingen sitter jag vid datorn när jag gör det eller ramför tv´n, sen pissar jag, sen slappar jag om det är en slapp dag drar om det är nåt annat på gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tija goes mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Runkar, torkar upp, duschar, far till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kör du bil? -- Ontopic: Själv dricker jag vatten.. *Hemligt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) VaknarSitter som en död zombieGår upp och äter en skål med flingorLägger mig vid tevenSommnar på soffanDom väcker mig kvart i 8 och säger att vi ska fara Redigerad 7 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tar på mig mina dammiga strumpor, som jag kvällen innan har kastat under sängen. Sätter på mig resten av kläderna och pissar, tar en flourtablett och går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det första jag gör utan att tänka på att jag inte vill gå upp eller slår upp ögonen är att slå av mobilen. Efter det tar jag handduken och går och duschar för att sedan äta en frukost. Efter frukosten borstar jag tänderna och så och sen är det moppen och skolbussen som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Dushen, frukost, skola annars blir det datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kastar kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Pissar Tar på mig lite kläder Drar ner te datorn me frukost. Sitter där Drar till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Moongoose: Gangstah! =) Snoozar väckarklockan ungefär 5 ggr tills klockan är 07.20 Stiger upp och sätter på tevatten eller någon typ av kaffevariant. Går på toa, duschar, borstar tänderna, etc.. Klockan är nu 7.40, 8 minuter till bussen går. Klär på mig, fixar frisyren, deo, etc.. Häller i den valda drycken i en såndär varmhållningskopp ala starbucks. Slänger på mig ytterkläderna och börjar springa till bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Äter Duschar Startar datorn sitter en liten stund går till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts