Ebeeto Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag vaknar, svär för mig själv över att livet är kass och att det hade varit mycket trevligare att leva i en bättre värld. Sedan mösar jag mig upp, äter mackor, drar på mig kläder, stirrar livlöst in i väggen och dör inombords, sedan åker jag moppejävel i 65 jävla kilometer i timmen till busstationen och sitter på bussen i en halvtimme. Där är morgonen... Den är rätt värdelös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 - Vaknar och gnäller lite över jag är så trött och slänger på mig ett par shorts. - Går och pissar - Gör mig ett par smörgåsar och sätter mig framför TV:n och äter - Går och dushar - Klär på mig - Sätter mig vid datorn (Ibland när jag hinner) - Stressar iväg till skolan Detta ser min timme ut på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Slår på tvn efter att väckarklockan ringt i en halvtimma. Äter 2 mackor. Tar på mig kläderna. Kommer 10 minuter för sent till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Äter frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tar en snus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ligger kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Min morsa väcker mig nån tid. Jag ber henne dra därifrån och komma tillbaka om 20 minuter, hon kommer tillbaka, jag tar på mig kläderna som ligger på golvet, jag går ner för trappen, jag sätter några mackor i brödrosten samtidigt som jag blandar ett gått glas O'Boy, medans jag äter läser jag DN och sneglar på matlagningstipset på 4:an. Efter det går jag och borstar tänderna och gör mig lite macho i håret. Sen kolalr jag på Lattjo Lajban och sen går jag till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Citerar E.M. Cioran och kör en dansk skalle på nattduksbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Stänger av väckarklockan, tvättar mig, äter,slår på TV, tittar på TV:n medan jag tar på mig och sen 15 minuter innan skolan börjar sticker jag till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar av väckarklockan, Sover 10-15 minuter till, Pissar, Duschar, Klär på mig ,Äter, Borstar tänderna, Cyklar till skolan, Sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar av väckarklocken, går upp i dom flesta fall. Sätter mig på dass och urinerar, varpå jag hoppar in i duschen, sen äter jag frukost i kallinger och sen klär jag på mig och går till skolan. Får jag lite tid över så kollar jag på Cartoon Network eller spelar gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 DuschÄter frukost framför Simpson-repriser man sett 1000 ggrGår till skolan som ligger 200 m bortDag efter dag, månad efter månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Får jag lite tid över så kollar jag på Cartoon Network eller spelar gitarr. Jag får alltid äckligt luktande fingrar av att spela gura. Får inte du det? Kanske är att jag inte byter strängar så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag får alltid äckligt luktande fingrar av att spela gura. Får inte du det? Kanske är att jag inte byter strängar så ofta. Får aldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Försöker somna om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kliver upp ur sängen är nog det första jag gör, eller stänger av väckarklockan gör jag innan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vaknar, slår av väckarklockan, sitter en halvtimme på sängkanten och undrar vart jag är jag var ju på ett så mycket bättre ställe alldeles nyss, gnuggar skiten ur ögonen medans jag stapplar mig bort till badrummet, duschar, linserna, går tillbaka till rummet, drar på mig kläder, gör frukost och äter det samtidigt som jag kollar på simpsons, sen när simpsons är slut borstar jag tänderna, firrar lite frisyr och mopedisterar bort till skolan. Helger eller annan ledighet Sover tills mamma gapar nått om att det nästan är kväll igen, muttrar något åt henne som hon inte hör, går upp och äter lunch, klär på mig, borstar tänderna och sätter mig här. Redigerad 7 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Väckt mellan 5.30-6.00. Upp och duschar i 5-20min. Sätter mig och läser igenom gårdagens SvD samt dagens om någon orkat ta in den. Väcker mina syskon, samt farsans fru. Går ner och sätter mig vid datorn och kollar om det är några låtar jag vill lägga in i mobilen.(Stänger aldrig av datorn) Går upp 7. Tjatar på mina syskon att de ska klä på sig, hotar med att stänga av tvn om de inte göra det.(Lyckas =) ) 7.20-7.40, sätter igång bilen. Lämnar syskon på dagis. Sen komma precis när vi börjar i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Första jag gör är att sova vidare, ungefär en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Går upp Äter frukost Duschar Klär på mig Tjatar på mina syskon (ja, inte Ebeeto, då, utan de små...) att de ska klä på sig, och allra helst stänga av tv:n... Misslyckas. Plockar på mig alla saker (mobil, nycklar, plånbok, halsduk) Tar på mig jackan Tar med mina syskon (som förhoppningsvis är påklädda) ut i bilen och sätter fast dem där, med bältena Väntar på mamma Dags för avfärd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts