oskaroskar Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vad är det första ni gör när ni vaknar? Själv är det duschen Redigerad 7 november, 2005 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Allra först är att sätta på datorn. Sen är det badrummet som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Äter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vakna, slå på datorn, hämta frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Gnäller lite över att bli väkt av veckarklockan, tar mitt nitarmband, mina kläder,går ner gör en köpp te, nån macka eller så, sen en kopp espresso o sen borsta tänderna för att vara riktigt ärlig är jag inne på espresson just nu edit: slår såklart på datorn Redigerad 7 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Sätter på datorn, Går till köket käkar några mackor, Kommer till rummet går in på gtasajten och sedan drar till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Tar på mig några skitkläder. Äter. Gör en kopp te. Sätter på datorn och tar en snabbkoll på forumet. Duschar. Tar på mig skolkläder. Borstar tänderna & co. Tar bussen. *edit* Glömde téet. Redigerad 7 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vaknar av väckarklockan. Sätter ny tid, ca 15 minuter fram och somnar om Vaknar, slår på datorn. Går direkt ner och kokar kaffet, häller upp en kopp te och äter 2 mackor. Går till toan, tvättar, linser, deo, kräm & sit-ups. Häller upp kaffet, går upp till rummet och väljer parfym. Sprutar på, sitter vid datorn tills kaffet är slut. Ner och borsta tänder och klä på sig för att gå ut. Kommer ca 10 min försent till skolan. Fast bara måndagar. Redigerad 7 november, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Går in på toan och pissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Går in på toan och pissar. Har jag inte tänkt på klart som fan man pissar först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar, grubblar med sig själv, pissar, äter, duschar, kollar om det finns någon topic om vad man gör när man vaknar på gtasajten, borstar tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag klär på mig, pissar, äter och om jag har tid sitter jag vid datorn i en kvart eller två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vill ni verkligen veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vill ni verkligen veta det Kanske det... Vaknar, gnuggar ögonen, somnar om, vaknar, gnuggar ögonen, somnar påväg till toa, vaknar, pissar, äter frukost, tar på mig kläderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vaknar av väckarklockan och tänker "Oh noes!" (eller nåt i den stilen). Går i på toa och pissar, duschar i 10-15 minuter, går in på mitt rum och klär på mig, går ned och äter frukost, borstar tänderna och tar sen cykeln till stationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Somnar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vaknar, gnuggar mig i ögonen och tänker. Vad är det nu då? Till min förtvivlan kommer jag på att jag inte längre sover och stiger där med upp ur min säng. Det första jag gör är att springa eller ruscha allt vad jag pallar till datorn. Sedan förblir jag där tills sängen skriker på natten Redigerad 7 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 En veckodag utan skolk och annat smått o gott: Klockan ringer vid halv 7. Sooth. Klockan ringer vid kvart i 7. Sooth. Klockan ringer vid 7. Sooth. Klockan ringer kvart över 7. Sooth. Halv 8 ringer klockan och min mobiltelefon, samtidigt som farsan står och skriker i trappan att frukosten är färdig. I fem minuter så är jag lite av en hjärndöd zombie som sitter på sängkanten och försöker ta på mig mina kläder. När man är halvvägs skriker farsan igen att maten kallnar, så man skyndar sig och börjar gå upp för trappan. Gnuggar ögonen, gäspar, sätter sig ner i köket. Slår på SVT Morgon. "Njuter" av sin gourmet frukost (En macka med smör och ett glas kall oboy) Nu är klockan ca. 10 i 8. Ställer glaset i diskmaskinen. Går och pissar, borstar tänderna, förstör ozonlagret med deo & co. Mellan 5 i 8 och prick 8 så går man ut och sätter sig i en iskall bil, fortfarande halvt sovande. Vrider om nyckeln. Max volum på stereon för att vakna. På med full värme + sätvärme. Iväg till skolan. (Det tar 30-35min till skolan om man snittar 110km/h så jag kommer alltid 10-20min försent. Dom bryr sig inte) En skolkdag, "sjukdag", helg, lov w/e dag: Vi utgår ifrån att jag gick och lade mig 04.00 dagen innan (brukar vara senare om det ska bli en skolkdag) Sover fram till 15-16.00. Segar upp till kylskåpet. Kollar runt. Går till skafferiet. Kollar runt. Går och sätter mig framför datorn. Sitter där konstant tills morsan/farsan ropar att det är middag. Antingen går jag ner om jag har tid eller så brukar maten komma upp efter 10minuter eftersom dom inte orkade vänta på mig. Går tillbaka/sitter vid datorn tills jag håller på att somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Öppnar ögonen Varför skriver alla alla saker dom gör? Det första skulle man väll skriva? Redigerad 7 november, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det allra första jag gör är att tänka: Fan.... Ibland slår jag på kudden också. Sen drar jag på mig kläderna och sätter igång datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts