Bruttan Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har 99 HP. SURT! Nån som vet tips på hur ja tar reda på vilken d e som fattas!? har kollat fuskkartor o sånt men kommer inte på vilken ja kan ha missat. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har 99 HP. SURT! Nån som vet tips på hur ja tar reda på vilken d e som fattas!? har kollat fuskkartor o sånt men kommer inte på vilken ja kan ha missat. Tacksam för svar! Du får tyvärr kolla om allting... Det går inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ja använde ett program (kommer ej ihåg vad det heter) som visar vilka/vilken package man har kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ja, men ja spelar på ps2 inte data så d går inte me nåt program. Men om man kollar på kartan som finns på www.g-unleashed.com så är det nummer 61 som jag är osäker på om jag har tagit. när jag är där o kollar så ser jag inget package, men samtidigt har jag inget minne av att jag tagit nåt där. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts