dibel Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Gamereactor har skrivit en recension på LCS. Själv så ska jag köpa PSP endast för GTA Till recensionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fuck GTA LCS och fuck PSP. palla en maskin som ser bättre ut än vad den funkar, syftar på batterierna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fuck GTA LCS och fuck PSP. palla en maskin som ser bättre ut än vad den funkar, syftar på batterierna då. Mm javet Men ett GTA är ett GTA Fan det här verkar bli det bästa GTA (3D) någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Blev glad igår då jag läste recensionen och såg att det hade fått bra betyg. Tyckte inte att det hade varit så nödvändigt att köpa PSP bara för LCS om det hade fått 8 eller lägre, men nu fick det ju bara minus på grund av lite dålig kamera ibland så därför så kommer jag nog köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Lite segt att man inte kan köra multiplayer med USA & Europa varianten tillsammans! Redigerad 7 november, 2005 av Applemos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts