Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Min datro överhettas när ja spelar Gtaspelen och stängs av efter en stund men när ja skaffade crack till VC och SA så slutade det och nu vill ja ha en No cd crack till gta3 men ja är inte säker på att det är lagligt men ja har spelen. Ja sökte på google men fick bara upp tjeckiska sajter som var lite skumma. Kan nån länka eller för ja behöver det nu när ja ska klara 100% på Gta3. Edit: Ja hittade det själv så glöm tråden.Lås den och låtsas som inget har hänt. Redigerad 6 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Testa utforska skivan, ibland finns det en inne i skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Testa utforska skivan, ibland finns det en inne i skivan. Fast det är ju tyvärr bara när man laddat ner spelen och den som laddat upp den lagt med det i imagefilen.... EDIT: Asså, inte för att jag laddat ner något spel, men jag råkar veta det... Redigerad 6 november, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fast det är ju tyvärr bara när man laddat ner spelen och den som laddat upp den lagt med det i imagefilen.... EDIT: Asså, inte för att jag laddat ner något spel, men jag råkar veta det... Nej det stämmer inte. I många spel jag köpt har det varit cracks i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om du äger spelet tror jag inte det är olagligt. Bara det inte är en .exe fil du tankar hem utan någon registerinställning eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om du äger spelet tror jag inte det är olagligt. Bara det inte är en .exe fil du tankar hem utan någon registerinställning eller något. En crack är alltid en .exe fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Droger är väl olagligt? Nästa gång du letar är det bara att gå in här <--- LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) DOH såg inte editen.. Redigerad 7 november, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 I fortsättningen kan ni skapa en imagedisk med Nero istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 I fortsättningen kan ni skapa en imagedisk med Nero istället. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts