-NightHawk- Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) På sistonde kommer det upp jätteofta att folk frågar var man kan hitta fordon, så jag tänkte att jag skulle kunna starta en sån här tråd OBS! Innan du frågar, kolla här! Redigerad 6 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 På sistonde kommer det upp jätteofta att folk frågar var man kan hitta fordon, så jag tänkte att jag skulle kunna starta en sån här tråd OBS! Innan du frågar, kolla här! Kass karta! Den visar ju inte båtarna som finns runt hela kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kass karta! Den visar ju inte båtarna som finns runt hela kartan. Många båtar spawnas slumpmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Finns inte den här informationen I Kattlas tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Om en vecka tippar jag på att denna tråd ligger 3 sidor bak i San Andreas forumet. Det har faktiskt varit ovanligt många var-finns-den-bilen? fågor på sistone men de försvinner snart.. Redigerad 6 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Många båtar spawnas slumpmässigt. Men ja har en karta som visar var dom spawnas.Men den går inte att lägga upp för den är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men ja har en karta som visar var dom spawnas.Men den går inte att lägga upp för den är för stor. Men båtar spawnas inte alltid på samma ställen, inte bilar heller. Många gör det, men inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men båtar spawnas inte alltid på samma ställen, inte bilar heller. Många gör det, men inte alla. Jaha men skit samma då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Om en vecka tippar jag på att denna tråd ligger 3 sidor bak i San Andreas forumet. Det har faktiskt varit ovanligt många var-finns-den-bilen? fågor på sistone men de försvinner snart.. Innan jag skapade den här tråden gick jag 10 sidor bak för att se hur många sådana frågor det var... Det var faktist rätt så många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag tyckte det var onödigt att göra en ny tråd om detta så jag frågar här: Var kan man hitta en Jester hittade inte den på kartan och den skulle väl finnas i garaget i SF Kan någon vara snäll och säga var den är :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Jag tyckte det var onödigt att göra en ny tråd om detta så jag frågar här: Var kan man hitta en Jester hittade inte den på kartan och den skulle väl finnas i garaget i SF Kan någon vara snäll och säga var den är :"> Den finns bakom Wheel Arch Angels. Nighthawk: Okej okej.. Redigerad 7 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts