RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det är fixat nu...tack vare Hew Redigerad 7 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har laddat hem en bild som vägrar försvinna! Jag har provat allt möjligt: Lagt den i papperskorgen. Bytt namn på den. Gått in i Command och försökt få bort den på det viset. Lagt den i ny mapp. Virussökt. m.m.... Kan nån hjälpa mig? Har du testat att starta om datorn ? Ibland får man såna filer, när jag satt och mixtrade med CS fick jag hem en rarfil som jag inte kunde ta bort, då startade jag om datorn och testade då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 .. http://www.beffo.mine.nu/killbox.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Har du testat att starta om datorn ? Ibland får man såna filer, när jag satt och mixtrade med CS fick jag hem en rarfil som jag inte kunde ta bort, då startade jag om datorn och testade då funkade det. Japp, det har jag provat, men ej funkat @SlewME: Ska kolla på den sidan Edit: Det funkade inte heller..det står "This file could not be deleted" Redigerad 6 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Japp, det har jag provat, men ej funkat @SlewME: Ska kolla på den sidan Edit: Det funkade inte heller..det står "This file could not be deleted" Gone Redigerad 6 november, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 En porrbilld eller? Scanna bilden efter virus Kan ju vara ett virus som blockar så att man inte kan ta bort det btw så kan jag inte ett skit om datorer ..jo lite Virussökt. Läs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Läs ? Whops Sry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det gör väll inte så mycket. Eller vad för storts bild är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Formantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Testa använda Dr. Delete, länk finns i den pinnade "virus etc"-tråden som skribb har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Testa använda Dr. Delete, länk finns i den pinnade "virus etc"-tråden som skribb har gjort. TACK!! @Crille_: Nä, det gör väl inget, men det är en delad dator. Både jag och mina föräldrar använder den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts