Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ännu en dag med upplopp. Ännu en dag med bränder. Ännu en dag idiotiska ungdomar tror de gör någon skillnad. Ännu en dag fylld med oroligheter. Ännu en dag för de som försöker hålla dessa idiotiska ungdomarna lugna. Ännu en dag... Allt började med att två ungdomar försökte att inte bli upptäckte/tanga utav polisen och gick in fel och dog. Samt att en minister kallade dom i förorterna slyngel. Det har han rätt i, om man kollar på hur det blev efter. Dagen efter tårgasbombas en oskyldig moské. Vad hade moskén med de två ungdomar som dog att göra? Dessa idiotiska slyngel förstår inte att de bara gör deras situiation värre. Genom att förstöra närliggande lokaler;Skolor, mataffärer, bibliotek m.m. Så förstör dom deras framtid, men så de beter sig anser jag att de int förtjänar någon framtid. Varför kunde dom inte tåla att bli kallade slyngel? Visst, skulle en minister kalla mig det, skulle jaginte starta ett upplopp som kommer resultera i uppbrända bilar, lokaler, förstörd framtid för många ungdomar, skräck. Ta emot smällen, och visa motsatsen. Här är ett jävligt bra exempel på hur idiotiska de är; En bit bort ligger det som var traktens största Renaultåterförsäljare. Över 200 bilar förstördes här av en attack natten till torsdagen. Jihad Kahtane tror inte att det var en slump att Renault blev måltavla. - Det är en symbol för Frankrike. Att det leder till att folk som bor här blir utan arbeten fattar inte idioterna. 30-årige David Sirai, som stannat till för att se förödelsen med egna ögon, lägger sig i: - Här jobbade inga från området! De enda som får jobb är fransmän med andra adresser och andra ansikten än arabiska och afrikanska. Jag menar inte att det var rätt att tända på som horungarna gjorde men det var det Frankrike som de ville straffa. Samt detta; Bombfabrik hittad Juste, upploppen har nått centrala Paris. Varför förstöra något så vackert? Varför försöka förstöra för att göra skillnad, när det bara blir värre? Vad kommer sen? Att polisen ska behöva använda skjutvapen för att ungfanen ska fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vad kommer sen? Att polisen ska behöva använda skjutvapen för att ungfanen ska fatta? Tydligen är det de som behövs Fram med alla poliser och militärer på gatorna och grip allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tydligen är det de som behövs Fram med alla poliser och militärer på gatorna och grip allihopa! ... Natten mot söndag greps 186 personer över hela Frankrike, rapporterar AP. På lördagen förstärktes Paris poliskår med ytterligare 2300 poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 ... Men det verkar ju inte hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men det verkar ju inte hjälpa Har ej fått så mycket information om det som hänt just idag. Men det har nog skett mer gripanden. Men, de idiotiska fanskapen tror de kan göra någon skillnad som jag framfört i mitt första inlägg. De tänker fortsätta tills de är gripna/döda eller tills de ödelagt allt och fått alla att hata dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Dom får ta och göra som danskarna har gjort (Ta inte detta rasitiskt) Vafan ska folk från t.ex afrika komma till frankrike om de behöver en fristad? Sen så är det två ligister (som gjort något olagligt) blir skjutna så ska dom förstöra det som dom har kämpat för att få komma till? Idioter...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Dom får ta och göra som danskarna har gjort (Ta inte detta rasitiskt) Vafan ska folk från t.ex afrika komma till frankrike om de behöver en fristad? Sen så är det två ligister (som gjort något olagligt) blir skjutna så ska dom förstöra det som dom har kämpat för att få komma till? Idioter...! Formulera lite bättre. Vad har invandrare med detta att göra? De blev inte skjutna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Trofan att ungdomarna gör revolt efter att ha blivit negativt särbehandlade i hela sina liv. Stöder dock inte att de förstör för civilpersoner, vore bättre om det våldtog regeringen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Trofan att ungdomarna gör revolt efter att ha blivit negativt särbehandlade i hela sina liv. Stöder dock inte att de förstör för civilpersoner, vore bättre om det våldtog regeringen istället. Mjo, att bli negativt säbehandlade ökar hatet. Men, oftast är det de äldre som försatt ungdomarna där för de orkar inte ta reda på sina liv och så får deras barn lida för det. Nej, kommer inte tycka synd om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det är en gigantisk klass skillnad mellan de rika folket i innerstäderna och människorna i förorten det är därför som de gör revolt... Folket i förorterna känner sig bort knuffade av de franska samhället som prioriterar de rika.... viva la revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vad har invandrare med detta att göra? Ja, vad tror du? Trodde du kanske att det var fransmän som stod bakom all denna vandalism som pågått de senaste dagarna i Frankrike? Jag tycker att man borde skicka dit militären och skjuta ihjäl fanskapen, något annat förtjänar man inte om man beter sig som de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det är en gigantisk klass skillnad mellan de rika folket i innerstäderna och människorna i förorten det är därför som de gör revolt... Folket i förorterna känner sig bort knuffade av de franska samhället som prioriterar de rika.... viva la revolution Vilka samhällen prioriterar inte de rika? Det är en klasskillnad i flera länder och städer. De kan inte kalla sig ensamma. Idioter Ja, vad tror du? Trodde du kanske att det var fransmän som stod bakom all denna vandalism som pågått de senaste dagarna i Frankrike? Jag tycker att man borde skicka dit militären och skjuta ihjäl fanskapen, något annat förtjänar man inte om man beter sig som de gör. Inte bara invandrare. Sant som du säger, in med militär och grip/skjut och låt dom bygga upp allt gratis igen. Redigerad 6 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vilka samhällen prioriterar inte de rika? Det är en klasskillnad i flera länder och städer. De kan inte kalla sig ensamma. Idioter Well, om rättvisa ska skippas så är det en förutsättning att man börjar agera någonstans. Redigerad 6 november, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Well, om rättvisa ska skippas så är det en förutsättning att man börjar agera någonstans. Och då ska man agera som dom gör? Att göra det värra för oskyldiga genom att bränna ner skolor? Att tro de gör saken bättre genom att elda upp bilar. T ex som de fattiga äntligen fått råd att köpa, så blir den uppbränd för idioter vill visa att de är fattiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Och då ska man agera som dom gör? Nej, som jag sa tidigare försvarar jag inte deras tillvägagångssätt i kampen om rättvisa, men som fan att jag är för en revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tydligen är det de som behövs Fram med alla poliser och militärer på gatorna och grip allihopa! Det är precis va vi behöver i Malmö nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nej, som jag sa tidigare försvarar jag inte deras tillvägagångssätt i kampen om rättvisa, men som fan att jag är för en revolution. Ok, förlåt att jag inte märkte det. Visst behövs revolution i vissa länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Bara en tidsfråga innan det här är vardags mat även för oss svenskar, om flyktingströmmen fortsätter... Ronna är ju ett exempel på att invandrar upplop även exsisterar i detta land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) En sak förstår jag inte Allt började med att två ungdomar försökte att inte bli upptäckte/tanga utav polisen och gick in fel och dog vadå gick in fel och dog? Redigerad 6 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Bara en tidsfråga innan det här är vardags mat även för oss svenskar, om flyktingströmmen fortsätter... Ronna är ju ett exempel på att invandrar upplop även exsisterar i detta land. Kanske dax att beväpna sig med annat än sin RPS då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts