tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ska denna nya klient vara mycket snabbare, enklare och bättre som dom säger?! Någon som använder/har testat den? http://www.ziptorrent.com/ . Snacka inte om att detta är warez, för då har ni ingen anning om vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ska denna nya klient vara mycket snabbare, enklare och bättre som dom säger?! Någon som använder/har testat den? http://www.ziptorrent.com/ . Snacka inte om att detta är warez, för då har ni ingen anning om vad det är. Det verkar inte funka.. kommer upp ett felmedelande direkt när man startar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det verkar inte funka.. kommer upp ett felmedelande direkt när man startar det Ajdå... såg det nyss på T**P*****B** på en banner, men jag har två klienter så jag orkade inte ladda ner en till för att testa... hoppades att någon av er testat, men laddade du ner den nu eller hade du den innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ajdå... såg det nyss på T**P*****B** på en banner, men jag har två klienter så jag orkade inte ladda ner en till för att testa... hoppades att någon av er testat, men laddade du ner den nu eller hade du den innan? Laddade ner den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Testade den nyss.. Verkar bra, kan inte testa att ladda ner något just nu (icke copyrightade saker alltså) för jag laddar upp en massa semesterbilder med ett annat program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nöjer mig med utorrent. Program med massa funktioner man knappt behöver suger alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 BitSpirit FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (icke copyrightade saker alltså) Haha, det är klart, vad annars Berätta sen om man laddar ner (icke copyrightade saker dvs) snabbare som dom säger att det även ska vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts