Emmet Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 ja va har ni för stil? själv e ja neotral VOTE:annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vote: Hip Hop. Du tror inte att du kommer få massa klagomål nu när du har skrivit "Raggare"/"rasse" på samma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 "Raggare/rasse"... Orkar inte sälla mig till massorna... ingen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vote:Annat En halvtaight hood Ett par jeans En keps Där är min stil Edit: Raggare/rasse är väl en jävla skillnad på? Redigerad 6 november, 2005 av Explosiv Anka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag är nog också 'neotral', det låter spännande. Vote: Annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja kanske d men på min skola finns d ett "gäng" som kallar sig raggare å e rasister Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hårdrock får det väl bli. raggare/rasse...hihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Rasse, det tycker jag om. Nej, Hiphop ... då ska det vara West Coast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja kanske d men på min skola finns d ett "gäng" som kallar sig raggare å e rasister Dom är sådär jättetuffa va? Den där stilen Neotral hur ser den ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Randigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vote: Annat. Vettefan om jag har nån stil överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Låser denna tråden bara för att du tycker att raggare och rassar är samma sak. fy fan säger jag bara skulle igentligen vilja skicka ut dig härifrån också Vote: neotral Redigerad 6 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts