kire21 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 När jag ska starta Colin McRae Rally 2005 på min ps2 så står det att det har blivit ett data fel vad är problemet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Skivan är repig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Nerladdat?Vad då nerladdat jag har ju köpt Colin McRae Rally 2005 till mitt ps2. Skrev fel det stod Load Failed. :"> Skivan är repig? Har inte en enda repa. Redigerad 6 november, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vad då nerladdat jag har ju köpt Colin McRae Rally 2005 till mitt ps2. OK. Men jag visste inte för du sa inte om du hade gjort det eller inte. Edit: Annars kan det vara fel på din PS2:a. Jag hade det en gång, var tvungen att köpa ett nytt. Redigerad 6 november, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Lasern kan vara smutsig, du kan prova göra ren den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Lasern kan vara smutsig, du kan prova göra ren den Vad då lasern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vad då lasern? Lasern som läser dvd skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Står det load fail så kan det vara cd läsaren som har pajat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts