Mervin Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vilket/vilka är ditt/dina favorit uppdrag i San Andreas? Mitt, vet jag inte riktigt - typ Saint Marks Bistro eller Black Project eller vad det heter :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) En till sån här tråd. Det kommer ungefär en varje månad, men skitsamma. Jag har många favoriter: Los Santos: * In The Beginning * Big Smoke * Ryder * Tagging Up Turf * Cleaning The Hood * Drive-Thru * Nines and AKs * Drive-By * Cesar Vialpando * High Stakes, Low-Rider * Home Invasion * Catalyst * Robbing Uncle Sam * OG Loc * Running Dog * Wrong Side of The Tracks * Just Business * Life's a Beach * Madd Dogg's Rhymes * Management Issues * House Party * Burning Desire * Gray Imports * Doberman * Los Sepulcros * Reuniting The Families * Green Sabre Badlands: * Badlands * Tanker Commander * Body Harvest * Against All Odds * Local Liquor Store * Small Town Bank * Wu Zi Mu * Farewell, My Love... * Are You Going To San Fierro? San Fierro: * Wear Flowers In Your Hair * 555 We Tip * Deconstruction * Photo Opportunity * Jizzy * T-Bone Mendez * Mike Toreno * Outrider * Snail Trail * Ice Cold Killa * Pier 69 * Toreno's Last Flight * Mountain Cloud Boys * Ran Fa Li * Lure * Amphibious Assault * The Da Nang Thang * Zeroing In * Test Drive * Customs Fast Track * Puncture Wounds * Yay Ka-Boom-Boom Desert: * Monster * Highjack * Interdiction * N.O.E. * Stowaway * The Black Project * Green Goo Las Venturas: * Fender Ketchup * Explosive Situation * You've Had Your Chips * Don Peyote * Intensive Care * Misappropation * The Meat Business * Madd Dogg * Freefall * High Noon * Saint Mark's Bistro * Architectural Espionage * Key To Her Heart * Dam and Blast * Cop Wheels * Up, Up and Away! * Breaking The Bank At Caligula's Los Santos II: * A Home In The Hills * Vertical Bird * Home Coming * Cut Throat Business * Beat Down On B-Dup * Grove 4 Life * Riot * Los Desperados * End of The Line Edit: Missade en massa uppdrag. Det råka bli lite många.. Redigerad 6 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det som man är vid det gamla flygfältet och det kommer ett plan man skall ta sig ombord på. Någon som vet namnet? *EDIT* Tack GTApimpfoolife, hittade det strax innan du sa det, men tack för du svarade Redigerad 6 november, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det som man är vid det gamla flygfältet och det kommer ett plan man skall ta sig ombord på. Någon som vet namnet? Stowaway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kommer inte ihåg vad uppdragen heter, men.... Los Santos: Man ska fly från Ballas (i början) och då man ska köra ner Madd Dog's manager i havet. San Fierro: Woozie's uppdrag, all the way och vid garaget i Doherty. Las Venturas: Woozie's uppdrag och Salvatore Leone's. Los Santos II: Då man ska döda Big Smoke och Officer Frank Tenpenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Los Santos: Uppdraget då man ska döda managern. Badlands: Body Harvest Are You Going To San Fierro? San Fierro: Uppdraget då man ska jaga en limousin med en präst och en hora. Desert: Stowaway. Las Venturas: Freefall Fender Ketchup Los Santos II: Riot End of the Line Beat down on B-Dup Redigerad 6 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Alla uppdrag är mina favorituppdrag, när jag spelade igenom spelet för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Kopierade GTA PIMPS lista, hoppas ja får det dvs (Editerade såklart mina egna favoriter) Los Santos: * Los Sepulcros * Renuiting The Families Badlands: * Badlands * Body Harvest * Are You Going To San Fierro? San Fierro: * Photo Opportunity * Pier 69 * Amphibious Assault Desert: * Stowaway * The Black Project * Green Goo Las Venturas: * Fender Ketchup * The Meat Business * Breaking the Bank at Caligula's Los Santos II: * Home Coming * Riot * Los Desperado * Beat down on B dup Redigerad 6 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Reuniting the Families och House Party.(älskar den scenen när en Groove St kille kommer cyklande och slänger cykeln i marken och skriker att Ballas är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Reuniting the Families och House Party.(älskar den scenen när en Groove St kille kommer cyklande och slänger cykeln i marken och skriker att Ballas är på väg. Redan när jag såg den scenen på PS2-trailern fastnade jag i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Redan när jag såg den scenen på PS2-trailern fastnade jag i den. Hehe. Det borde vara mer sånt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Reuniting the Families och House Party.(älskar den scenen när en Groove St kille kommer cyklande och slänger cykeln i marken och skriker att Ballas är på väg. Jag med... Kom att tänka på det nu Himla kul... speciellt då jag hade M4 mot deras "knallpulverpistoler" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 För 111:e gången..´´The Black Project´´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men va ska man göra på FreeFall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men va ska man göra på FreeFall? Man ska hoppa ombort på ett Mafia flygplan o kapa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Saint Marks Bistro och Robbing the bank at Caligulas.... Och Fender Ketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts