Jump to content

Stulet


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Min cykel har blivit stulen 2 gånger typ.. Men jag hittade den igen..

Farsans Cykel är därimot borta för alltid.. :P

Använd 3 st olika lås till din cykel så blir det nog bra..!

Hähä, någon som har sett Ghostrider 4 när han drar ut med sin lilla mini-bmx till McDonalds och låser fast med två feta Abuslås :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå stölder och diverse tuffingar som stjäl m.m. så var det en kille som hade byggt in en eldkastare på sidan utav sin bil. Så när larmet gick igång så började den spruta eld, detta är något man skulle kunna bygga in i sadeln.

*Önsketänker*

Men du Eliz(Stavning?). Hoppas för all del att du hittar din cykel :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nog för att jag tyckte att mitt liv var nog så jobbigt just nu med skillda föräldrar etc.

Utan nu när jag skulle ut och cykla till min farsa i regnet så hade någon jävel snott min cykel! Ja va kul, föräldrarna min lär ju inte bli så glada och hur fan ska man komma till skolan?

Någon som känner igen sig i situationen eller är jag bara förföljd av otur? !!!

Själv har jag bara blivit av med småsaker men jag vet hur det känns. Man vet att både tjuven och stöldgodset finns någonstans där ute men man kan inte göra något, riktigt frustrerande. :rolleyes:

Det tragiska är att om man hittar personen och ger honom så lite som en knuff är det du som åker dit för misshandel medan han går fri. För ett tag sen såg jag på nyheterna om en snubbe som hade tagit en unge på bar gärning när han försökte stjäla en mopedbil. I väntan på att polisen skulle komma till platsen låste han in ungen i ett rum. Som tack för att han hjälpt polisen att gripa en tjuv blev han åtalad för olaga frihetsberövande, tjuven däremot släpptes efter förhör. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå stölder och diverse tuffingar som stjäl m.m. så var det en kille som hade byggt in en eldkastare på sidan utav sin bil. Så när larmet gick igång så började den spruta eld, detta är något man skulle kunna bygga in i sadeln.

*Önsketänker*

Men du Eliz(Stavning?). Hoppas för all del att du hittar din cykel :rolleyes:

Det var inte någon som hade byggt in.. Det var ett larm företag som hade den iden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Somras snodde någon mitt i natten min käring cykel. Den stog olåst, men inne i svalen. Sen några dagar senare ser jag att den står utanför ett Gatukök. Så jag går hem och hämtar en klipp-grej och går dit och klipper på det nya låset. sen cyklade jag där ifrån. Men nästa dag hade dem hämmnats genom att göra hål i däcken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Somras snodde någon mitt i natten min käring cykel. Den stog olåst, men inne i svalen. Sen några dagar senare ser jag att den står utanför ett Gatukök. Så jag går hem och hämtar en klipp-grej och går dit och klipper på det nya låset. sen cyklade jag där ifrån. Men nästa dag hade dem hämmnats genom att göra hål i däcken.

Hahaha, ägd! :rolleyes:

Nej men. Fan va fräckt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...