leftbehind Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 När jag går till skolan eller går ifrån skolan ibland så hittar jag fina cyklar. Då cyklar jag på dom! Häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ska nog ut och leta en sväng nu, för att riktigt bekräfta det. Sen blir det till att ringa farsan :'( Tack för stodet iaf. Synd att du inte hade en blekaste anning om vet det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Häftigt. Det kanske inte är så häftigt men det är mycket skönare än att gå hela vägen hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ska nog ut och leta en sväng nu, för att riktigt bekräfta det. Sen blir det till att ringa farsan :'( Tack för stodet iaf. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ska nog ut och leta en sväng nu, för att riktigt bekräfta det. Sen blir det till att ringa farsan :'( Tack för stodet iaf. Kolla typ busshållplatser, där brukar dom finnas, de flesta tar dom för att ha dom till busshållplatser eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Så jävla kul om du fick reda på vem som tagit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Så jävla kul om du fick reda på vem som tagit den. Jag hade gått lös på den jäveln, det är en sak som är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag hade gått lös på den jäveln, det är en sak som är säker. Det var just det jag tänkte på. Eller själv hade jag väll letat upp hans cykel mitt I natten och slagit slagit sönder den helt och hållet. Sen hade jag väll tagit en flaska/skål (eller något annat) och hämtat hund skit, sedan spä ut det med vatten och hälla det I brevlådan/brevinkastet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det var just det jag tänkte på. Eller själv hade jag väll letat upp hans cykel mitt I natten och slagit slagit sönder den helt och hållet. Sen hade jag väll tagit en flaska/skål (eller något annat) och hämtat hund skit, sedan spä ut det med vatten och hälla det I brevlådan/brevinkastet. Borde inte "hans" cykel då rimligtvis vara eliizars cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det var just det jag tänkte på. Eller själv hade jag väll letat upp hans cykel mitt I natten och slagit slagit sönder den helt och hållet. Sen hade jag väll tagit en flaska/skål (eller något annat) och hämtat hund skit, sedan spä ut det med vatten och hälla det I brevlådan/brevinkastet. Jag hade nog gjort något mer våldsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag hade nog gjort något mer våldsamt ph34r.gif känns så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Borde inte "hans" cykel då rimligtvis vara eliizars cykel? Haha smart =) Men killen kanske hade en egen cykel också, var nog den han syftade på isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Borde inte "hans" cykel då rimligtvis vara eliizars cykel? Man märker väll om det är en egen cykel? Om det är det tar man tillbaks den. Jaja, har han en till cykel slår man sönder den. Om inte, så blir det att hälla bajs I brevlådan/brevinkastet. Man kan hämnas 7-8 gånger till, man göra sånt där med några veckors mellan rum. Edit: Vill att alla ska veta att hämd är lösningen. I allafall för mig. Redigerad 6 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jaja, har han en till cykel slår man sönder den. Om inte, så blir det att hälla bajs I brevlådan/brevinkastet. Man kan hämnas 7-8 gånger till, man göra sånt där med några veckors mellan rum. Jag skulle inte vilja sno din cykel iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Jag skulle inte vilja sno din cykel iallafall =) Nee.. Grejen är att jag gör som jag säger. Skulle inte tveka. Får hällre böter eller nåt annat, huvudsaken är att man får hämnas. Och eftersom det var den personens fel att jag fått böter, p.g.a att han dragit in min i en hämdaktion, så skulle jag hämnas ännu mer om jag fick böter eller något annat. Redigerad 6 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vafan orka med bajs och skit. Krossa en ruta och slå honom riktigt mycket. eventuellt tillhygge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 I detta fallet hade jag nog gått lös på riktigt, inte tvekat som alla andra gånger då man har fått tillfället och ångrat sig som fan efteråt att man inte lappa till den jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vafan orka med bajs och skit. Krossa en ruta och slå honom riktigt mycket. eventuellt tillhygge. Det är upp till var och en själv. huvudsaken är att man hämnas. Man kan sno hans cykel. När han köper en ny snor man den med, sen upprepar man detta 7-8 gånger med mellanrum. Personen lär väll fatta tillslut. Eliizar: Finns inget värre än att ångra sig om något sånt. Brukar hämnas ennu mer då. Redigerad 6 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det är upp till var och en själv. huvudsaken är att man hämnas. Man kan sno hans cykel. När han köper en ny snor man den med, sen upprepar man detta 7-8 gånger med mellanrum. Personen lär väll fatta tillslut. Eliizar: Finns inget värre än att ångra sig om något sånt. Han lär ju inte köpa cyklar om han är en cykel tjuv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det kanske inte är så häftigt men det är mycket skönare än att gå hela vägen hem. Exakt. Jag tycker inte det är speciellt häftigt att hitta en gammal cykel och cykla hem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts