Frenzy Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Låter fint, är den stor? Verkar nämligen vara en hel del detaljer att få plats med Den kommer väl bli över hela överarmen, snubben sa att det kommer gå på runt 3 timmar. Kul att man har något att se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Du kommer aldrig skaffa tattuering med den inställningen. Det är nu du har den, det är nu du ska tycka om den. Ingen person med ålder över 60 kommer se bra ut i tattuering.Det är sådan jag är. Ibland älskar jag saker, sedan kan jag totalt avsky dom, ibland bryr jag mig inte. Nu, idag, finner jag faktist Xemtoths tatuering pretty pretty. Det är väll mitt problem? dumme fanMäh, låtsas som om jag bara skojjade, ma'ight? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts