Eudoros Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 min.. den förenklade teckenformen av det kinesiska tecknet för kärlek.. ursäkta fisken och nakenheten, orkade inte ta en ny och bra bild.. Sorry för OfT, men... Är det en asp? Fisken alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Den där var ju riktigt, riktigt cool! Vad skall du göra mer på den? Alltså, det är inte hans design om du trodde det. Det är In Flames maskot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Alltså, det är inte hans design om du trodde det. Det är In Flames maskot. Eh ja, glömde nämna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Alltså, det är inte hans design om du trodde det. Det är In Flames maskot. Jaha, visste jag inte. Snygg var den i alla fall. Hahaha "Mr cool ice", har sett honom innan! Han är kungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Hahaha "Mr cool ice", har sett honom innan! Han är kungen! Det känns som att den är fake på något sätt. Teckensnittet är ju Arial (Black?) och allt... sen ser tatueringarna lite "pålagda" ut. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Det känns som att den är fake på något sätt. Teckensnittet är ju Arial (Black?) och allt... sen ser tatueringarna lite "pålagda" ut. Någon som håller med? Tror faktiskt inte att det är fejk. Jag såg honom första gången på nån tatueringssida som jag hittade av en slump. Han var från nått baltland har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Sorry för OfT, men... Är det en asp? Fisken alltså. hmm.. vet inte riktigt.. kollade i en fiskbok och den var lik en id tyckte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen Jag är bara intresserad av vad dina föräldrar tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Jag är bara intresserad av vad dina föräldrar tycker. Min morsa kommer gå i taket och min farsa tyckte det var okej, bor med min farsa så behöver inte oroa mig så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Gaddade min andra tatuering idag, tusen kronor hoss en privat kille, skitduktig e han, har plast på nu så det blev lite ful, plus att kameran fuckade så den ser lite weird ut, men ska ta en bättre bild imorgon då jag får ta av plasten, här en bild som var nytagen direkt efter gaddningen oh, ser najsigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) oh, ser najsigt ut Tack! Tar e ny bild imorgon då plasten e borta, ser den klarare då Redigerad 23 maj, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Haha "mr cool ice" stjärnan i gänget. låter lite som en P12as nick på lunar. aja. en som jag känner litegrann utbildar sig till tattuerare och erbjöd sig att tattuera mig gratis. svinduktig kille, men... jag är inte så inne på tattueringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Min morsa kommer gå i taket och min farsa tyckte det var okej, bor med min farsa så behöver inte oroa mig så mycket Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Jaha så funkar inte kameran nu när jag väl fått bort plasten, skit, får se om det kommer någon mer bild edit:@Guardian: Kör på vafan, e han duktig o han erbjuder gratis! Edit2: Nu jävlar fick jag igång kamera jäveln, fick inte med exakt hela tatueringen men nästan hela Redigerad 24 maj, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Den nittonde Juni ska jag gadda mig. Var på stället idag och en thailändare ska göra den, han snackar inte svenska, bara engelska.. men fyfan vad bra han var alltså. Riktigt skicklig. Han ritade upp en liten kladd som han kommer följa och sen köra lite free-hand. Hade kostat 500 extra om han skulle ha ritat upp det precis, eftersom om han själv ritar upp saken vill han ha betalt eller vill han att andra också ska kunna tatuera den, dvs sätter upp i studion och så vidare. Kommer gå på 3000. Ska ha en varg och skog i bakgrunden, även fullmåne och moln och hela köret. Kommer bli riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Jaha så funkar inte kameran nu när jag väl fått bort plasten, skit, får se om det kommer någon mer bild edit:@Guardian: Kör på vafan, e han duktig o han erbjuder gratis! Edit2: Nu jävlar fick jag igång kamera jäveln, fick inte med exakt hela tatueringen men nästan helaDet där kommer impa hos sköterskorna på äldreboendet. Redigerad 24 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Det där kommer impa hos sköterskorna på äldreboendet. Du kommer aldrig skaffa tattuering med den inställningen. Det är nu du har den, det är nu du ska tycka om den. Ingen person med ålder över 60 kommer se bra ut i tattuering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Det där kommer impa hos sköterskorna på äldreboendet. Det är väll mitt problem? dumme fan Redigerad 24 maj, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Den nittonde Juni ska jag gadda mig. Var på stället idag och en thailändare ska göra den, han snackar inte svenska, bara engelska.. men fyfan vad bra han var alltså. Riktigt skicklig. Han ritade upp en liten kladd som han kommer följa och sen köra lite free-hand. Hade kostat 500 extra om han skulle ha ritat upp det precis, eftersom om han själv ritar upp saken vill han ha betalt eller vill han att andra också ska kunna tatuera den, dvs sätter upp i studion och så vidare. Kommer gå på 3000. Ska ha en varg och skog i bakgrunden, även fullmåne och moln och hela köret. Kommer bli riktigt bra. Låter fint, är den stor? Verkar nämligen vara en hel del detaljer att få plats med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts