MrNoNja Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Här är då min, rätt långt ifrån klar. http://images.hamsterpaj.net/images/photoalbums/images_961/961413_full.jpg Edit:Småfel ^^ Redigerad 20 maj, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare? Min pappa är sån, han tycker att tatueringar är till för sjörövare och kriminella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare? Frågade morsan för ett tag sen och hon tyckte jag skulle göra det om jag hade ett motiv som jag verkligen vill ha, så nej inte alla . Där är problemet för mig, jag vill tatuera mig, men har ingen aning alls om vad. Låter bli tills jag vet vad jag vill ha, det finns ju "häftiga" motiv om man googlar t.ex. "tattoos", men det känns så opersonligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare? Aye. När jag berättade för min farsa att jag skulle tattuera mig på underarmarna så var det först att jag är en idiot. Sen skulle jag bli klassad som Hells Angels. Efter det var det kåkfarare, och till sist uteliggare. Nu säger han dock inte så mycket om dom längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Då får jag slänga idéen om "FISK" i sjön då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Ställe: http://www.bmeink.com/A70514/high/bmepb521744.jpg Riktigt snyggt ställe! (Den högra såklart) Wu Zi Mu: Jag tycker du ska göra det. Din flickvän är söt. Edit: Ja, nu lät jag väl en aning oseriös men. Jag antar att du redan har tänkt igenom det här ordentligt och då tycker jag du ska fullfölja det också. Redigerad 20 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Wu Zi: Tatuera in något som associerar till henne men som ändå går att associera till annat, men tatuera inte in hennes namn såvida du inte är 100% säker på att ni kommer gifta er och aldrig skilja er men den chansen är jäkligt liten antar jag. De flesta par skiljer sig förr eller senare, behöver inte vara under dåliga omständigheter, man kanske bara vill gå vidare och har inte samma brinnande kärlek för varandra och då är det väl inte så roligt att ha kvar exets namn på sig. Ang. platser: jag tycker själv att det är ganska snyggt på underarmarna men om du inte vill ha det så synligt är den första bilden Stell postade ett hett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 De flesta par skiljer sig förr eller senare, behöver inte vara under dåliga omständigheter, man kanske bara vill gå vidare och har inte samma brinnande kärlek för varandra och då är det väl inte så roligt att ha kvar exets namn på sig. ...här frågar pojkstackarn om tatueringsråd, och du knäcker hans förtroende deras framtid. :'( -------- Och tatuering är ganska fränt, om man har det på armen eller något. Det ska inte vara överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Denna tatueringen som Jin från Tekken har på sin vänsterarm tänker jag skaffa när jag fyller 18. http://www.pantherproducts.co.uk/Games%20Z...ekken5_big2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Denna tatueringen som Jin från Tekken har på sin vänsterarm tänker jag skaffa när jag fyller 18. http://www.pantherproducts.co.uk/Games%20Z...ekken5_big2.jpg Vad betyder tecknet? Om det bara har med spelet att göra är det lite nördigt. Som att jag skulle tatuera in San Fierro tatueringen min CJ hade i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Denna tatueringen som Jin från Tekken har på sin vänsterarm tänker jag skaffa när jag fyller 18. http://www.pantherproducts.co.uk/Games%20Z...ekken5_big2.jpg Ful. Ser ut som vilken WT-tribal som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ska nog skaffa en sån här inom en snar framtid Närå Men srsly, lol på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Är alla lika gammalmodiga som mina föräldrar och klassifierar alla med tatueringar på sina fingrar som kåkfarare? Med tanke på att säkert 90% som har det ÄR kåkfarare så... Det är iofs snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 De flesta tatuerare vill inte sätta tatueringar på fingrar och händer. De vill inte heller tatuera in namn på olika saker. Lite synd tycker jag, man borde själv få bestämma över det. Men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Här är då min, rätt långt ifrån klar. http://images.hamsterpaj.net/images/photoalbums/images_961/961413_full.jpg Edit:Småfel ^^ Den där var ju riktigt, riktigt cool! Vad skall du göra mer på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Kan slänga upp en bild på min igen då... en ny bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Den där var ju riktigt, riktigt cool! Vad skall du göra mer på den? Tackar! Jag vet inte riktigt än faktiskt, alla möjliga idèer bara strömmar runt i tankarna, så det är rätt svårt att bestämma sig. Håller dock på att skissar upp min nästa, som ska innehålla Mor och Far temat, fast utan hjärtan. =) Kan slänga upp en bild på min igen då... en ny bild. Najs! =D Edit: Stvafel ^^ Redigerad 21 maj, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jävla TÖNT! säkert någon mellanstadiedisco-DJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 *Bild* *Bild* Jävla TÖNT! säkert någon mellanstadiedisco-DJ Hahaha, så jäkla kreativa tattoos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 min.. den förenklade teckenformen av det kinesiska tecknet för kärlek.. ursäkta fisken och nakenheten, orkade inte ta en ny och bra bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts