leftbehind Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stackare. Underarm kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stackare. Underarm kanske? Snarare "överarm" [forearm]... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nä men under handen så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vad cool du är. @Vice.: Ganska snygg faktiskt. Vad kostade den? Tack. 1200:- betalde jag. Ska träna upp mina armar lite sen vill jag gör en på vänstra armen som går från armvecket till axeln och lite på axeln. Redigerad 7 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Så kommer mina underarmar att se ut efter vintern. Börjar med dom på jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Så kommer mina underarmar att se ut efter vintern. Börjar med dom på jullovet. Varför inte skaffa något eget? Jag menar det är gasnak random med flammor på underarmarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) StellHell, täng dig ******* noga för innan du gör en sådan tatuering. Man brukar säga att du skall kunna dölja en tatuering med et t-tröja och det stämmer. Det finns många fördommar mot tatueringar även om det håller på att bli mer accepterat i samhället. Många arbetsgivare diggar inte det. Redigerad 7 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 StellHell, täng dig ******* noga för innan du gör en sådan tatuering. Man brukar säga att du skall kunna dölja en tatuering med et t-tröja och det stämmer. Det finns många fördommar mot tatueringar även om det håller på att bli mer accepterat i samhället. Många arbetsgivare diggar inte det. Äh! Sen när jag får egenom inkomst ska jag fan ha tatueringar på underarmarna med! Det är skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 StellHell, täng dig ******* noga för innan du gör en sådan tatuering. Man brukar säga att du skall kunna dölja en tatuering med et t-tröja och det stämmer. Det finns många fördommar mot tatueringar även om det håller på att bli mer accepterat i samhället. Många arbetsgivare diggar inte det. Jag vet. Alla säger att jag ska göra nått litet på axeln eller på överarmen. Orka. Alla har det. Och jag kommer inte få några jobb med mina betyg ändå. Plus att det är snorsnyggt att ha tatueringar på underarmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag ska skaffa nåt på överarmen. Personliga saker, lite wannabe-ganbanger-style-stuff, typ Göteborgsmotiv, syskon, barn osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm, skaffa inte såna där taggtråds grej bara. Det är bara poppis om man bor på ställen som Glumslöv mm. Är det bara jag som har en tatuering då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hmm, skaffa inte såna där taggtråds grej bara. Det är bara poppis om man bor på ställen som Glumslöv mm. Är det bara jag som har en tatuering då?! Jag vill ju ha taggtråd! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 sorry sorry för att jag postar i en så gammal tråd, men jag vill gärna visa min tatuering varsåod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Najs najs! Nu börjar saker arta sig. Varit och snackat med en tatuerar som tatuerar underåriga men ite var som helst och inte vad som helst. Min brorsa tatuerade flammor, precis som Stellhell hos honom för någon vecka sen och det ser riktigt bra ut. Ska dra in med motivet och fråga vad han tror det kan kosta osv, han tar nämligen 1250kr/tim, så jag får se vad han tror det kommer kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 No tatoos, men skulle nog kunna tänka mig att skaffa ngn gång när jag fått barn (OM jag får barn dvs). Har en kompis som tatuerade sin bebis fotavtryck på ryggen, det var jättefint!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Tatueringar är tufft. Ska jag ha någon så ska jag tatuera in TIMEA på överarmen. Detta ord/namn summerar alla i min familj i ett ord/namn (Första bokstaven i varje namn). Och min ena lillasyster heter Timea i mellannamn, så det passar ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 2 dagar gammal, gjorde den i Bulgarien Om nån undrar över "kladdet" så är det salvan som man måste smeta på. tat1.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Najsiga tatueringar ni har där tror fan ja ska tatuera typ ett pentagram eller något på axeln när jag blir myndig brinnande pentagram tror jag bestämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ska göra Red Hot Chili Peppers logga, när? vet jag inte, men jag vet ATT jag ska göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har funderat på följande motiv, men jag har långt ifrån bestämt mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts