Tux Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Någon som vet var jag kan hitta denna bilen (Previon).? jag har redan kollat på vehicle locations... det står att den spawnar i doherty... men den gör inte det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Någon som vet var jag kan hitta denna bilen (Previon).? jag har redan kollat på vehicle locations... det står att den spawnar i doherty... men den gör inte det :'( Änvänd en Car Spawner!CarSpawner.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hur använder man den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Någon som vet var jag kan hitta denna bilen (Previon).? jag har redan kollat på vehicle locations... det står att den spawnar i doherty... men den gör inte det :'( Den finns på en massa ställen i Los Santos också... T.ex: Verona Beach, Conference, Ganton, Market och runt Pershing Square & City Hall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 MEn du laddar ner den klickar på Inject to GTA: SA sen söker du upp den klickar Spawn car så står den framför dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vilken bil är det? har inget minne av det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Den är på Import/export ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Den är på Import/export ! Nej det har jag inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Joo tror det vänta så ska jag titta! EDIT: Den Fanns inte där men va händer när man klarat Import/Export updragen? Har nämligen en Bil kvar bara Redigerad 7 november, 2005 av iwe12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Joo tror det vänta så ska jag titta! EDIT: Den Fanns inte där men va händer när man klarat Import/Export updragen? Har nämligen en Bil kvar bara Man tjäner en bra slant med pangar och man kan senare köpa bilarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts