ante the man Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 går det inte få tag på huntern utan att klara keep you´r friends close uppdraget ock utan 100hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Men ÅHHHHHHHHHH!!!!!! det finns minst 100 Topicar om det att ingen kan fatta det,det ända sätt att få tag i den är just genom att klara Storyline mission eller samla 100 Hidden Packeges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ni måste då fan ha fel på era VC, för min jävla Hunter finns då på militärbasen, å jag har bara tagit 3 HP, så åk in till basen å flyg iväg me Huntern, för det går !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Mmm men militären är like skjut galna =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ni måste då fan ha fel på era VC, för min jävla Hunter finns då på militärbasen, å jag har bara tagit 3 HP, så åk in till basen å flyg iväg me Huntern, för det går !!!!!!!! Du har väl klarat storyline.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 går det inte få tag på huntern utan att klara keep you´r friends close uppdraget ock utan 100hp jo på militär basen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ni måste då fan ha fel på era VC, för min jävla Hunter finns då på militärbasen, å jag har bara tagit 3 HP, så åk in till basen å flyg iväg me Huntern, för det går !!!!!!!! fel fel fel!!!!! du måste ha tagit alla HP eller klarat alla storyline missions!!!! du behöver inte göra båda sakerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag måste också säga samma sak som alla andra....DET GÅR INTE ATT FÅ TAG PÅ HUNTERN UTAN 100 HP ELLER ALLA STORYLINE MISSIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 går inte! måste klara Keep Your Friends Close eller ta alla 100hp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 går inte! måste klara Keep Your Friends Close eller ta alla 100hp! Han sa ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 hur klarar man storyn då? Eller - hur vet man när man har klarat den? Är det när man har 100% klart av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Du behöver inte klara 100% för att få huntern. Åk till militärbasen och kläm dig igenom på vänster sida om bommarna. Sen går du upp på taket och vidare och tar huntern, men skjut alla soldater så dom inte pajar Huntern. Jag har då bara klarat 53% och tagit 3HP och den finns på basen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Du behöver inte klara 100% för att få huntern. Åk till militärbasen och kläm dig igenom på vänster sida om bommarna. Sen går du upp på taket och vidare och tar huntern, men skjut alla soldater så dom inte pajar Huntern. Jag har då bara klarat 53% och tagit 3HP och den finns på basen. du måste ha gjort keep your friends close..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Du behöver inte klara 100% för att få huntern. Åk till militärbasen och kläm dig igenom på vänster sida om bommarna. Sen går du upp på taket och vidare och tar huntern, men skjut alla soldater så dom inte pajar Huntern. Jag har då bara klarat 53% och tagit 3HP och den finns på basen. Har du klarat uppdraget Keep your friends close? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 "du måste ha gjort keep your friends close....." Jaha du.. Och vad är det för mission? Vart gör man det? *S* man kan inte vara grym från början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts