Jump to content

Vad Göres


Hades
 Share

Recommended Posts

Don't blame the Jew, or it's Nürnberg for you, mein freunde.

Lås denna någon gång. Den var rolig att posta i först, men nu är det ju bara urspårat.

Vem ska vi annars skylla på? Pico eller. Stackars späda Pico.... har han inte nog med problem? Being cursed with bitch tits and all

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crices farfar var värsta actionhjälten.

Är det därför mina föräldrar alltid smiskar mig och skriker åt mig att vara mer som min farfar medan mattpiskan viner? :'(

Men ja - det var han! Han var jävligt cool och sexig. Sedan dog han, och jag dansade en liten vals. Nu har Oscar Vidal totalt tagit över mina sinnen. LÅÅÅÅS NÅGON GÅNG. Ska rapportera denna nu. Vill fan inte bannas igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem ska vi annars skylla på? Pico eller. Stackars späda Pico.... har han inte nog med problem? Being cursed with bitch tits and all

Just det. Bitch/man-tits är en folksjukdom. :P Krama mig, Mahalo.

Rekommenderar alla att se "Caligula" med Malcolm McDowell, en ytterst extrem skildring av forna Rom.

@Crice: Ja, judehelvete. Det blir ugnen för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det därför mina föräldrar alltid smiskar mig och skriker åt mig att vara mer som min farfar medan mattpiskan viner?  :'(

Men ja - det var han! Han var jävligt cool och sexig. Sedan dog han, och jag dansade en liten vals. Nu har Oscar Vidal totalt tagit över mina sinnen. LÅÅÅÅS NÅGON GÅNG. Ska rapportera denna nu. Vill fan inte bannas igen.

Jag ska rapportera dig till jude-föreningen. Du hör hemma i Abu Ghraib din vänstervridna dåre

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska rapportera dig till jude-föreningen.  Du hör hemma i Abu Ghraid din vänstervridna dåre

*instämmer likt Joe Pesci*

Min kram? Vad blev det av den?

Edit:

[F] | We were somewhere around Barstow, on the edge of the dessert, when the drugs began to take hold säger:

jag rapporterade som en liten rat

[F] | We were somewhere around Barstow, on the edge of the dessert, when the drugs began to take hold säger:

och bad om snitch-strafflindring

[F] | We were somewhere around Barstow, on the edge of the dessert, when the drugs began to take hold säger:

men säg inget till mahalo

[F] | We were somewhere around Barstow, on the edge of the dessert, when the drugs began to take hold säger:

han kommer bonka mig

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det. Bitch/man-tits är en folksjukdom. :P Krama mig, Mahalo.

Rekommenderar alla att se "Caligula" med Malcolm McDowell, en ytterst extrem skildring av forna Rom.

@Crice: Ja, judehelvete. Det blir ugnen för dig.

Du behöver inte oroa dig längre Pico.... Mahalo är här.... *våldtar i sömnen* :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice; varför skulle du bannas?

Därför att man skulle kunna uppfatta mina inlägg i denna onödiga tråd som aningen irrelevanta, men då måste man ju samtidigt komma ihåg att hela denna tråd var ett spektakel, och att jag är jävligt pissnödig.

Och jag rapporterade er alla till auktoriteterna, så jag får strafflindring som en liten rat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att man skulle kunna uppfatta mina inlägg i denna onödiga tråd som aningen irrelevanta, men då måste man ju samtidigt komma ihåg att hela denna tråd var ett spektakel, och att jag är jävligt pissnödig.

Och jag rapporterade er alla till auktoriteterna, så jag får strafflindring som en liten rat.

Måste dock säga att vi har sladdat lite från trådens huvudsakliga syfte. Skulle tycka att ledningen är löjlig om de handskas med oss om en tråd som startas 3 på natren

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...