Hades Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Just nu klockan 3.24 på natta? Själv lyssnar jag på Nirvana och surfar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tråden kommer låsas snart men jag lyssnar på The exploited och snackar med Le' pic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Försöker bränna skivor. Det går inte. Köpte fel sort. Attans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Ska nog gå och lägga mig.. Hmm.. Redigerad 6 november, 2005 av Benvit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Sitter här och luktar på Funnylins kalsonger, som jag hittade i hans tvättkorg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Spelade cup nyss. 16 - 0. Jag är trött Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Spelade cup nyss. Nyss? Jävlar, ungdomssporten blir allt tuffare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nyss? Jävlar, ungdomssporten blir allt tuffare. Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Satt nyss och livade upp torsken ... Snälla, lås>_> Natthumor börjar försvinna :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Why? Vi är här och skriver av oss lite lås den imorgon istället här kan vi snacka lite skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Sitter här och sitter Kollar lite på Mtv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Why? Vi är här och skriver av oss lite lås den imorgon istället här kan vi snacka lite skit. Detta är som "Vardagssnack". Och den låstes, varför ska denna vara öppen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Just nu klockan 3.24 på natta? Själv lyssnar jag på Nirvana och surfar! Sluta runka till bögporr din förbannade bögporrare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ah, drömmen om jobbet som global moderator. Kan tyvärr bara sitta och smeka hänglåset Vad jag gör? Det vanliga vid den här tiden, fördriver tid, väntar på bättre tider. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Sluta runka till bögporr din förbannade bögporrare Som vanligt är inte Mahalo den som spottar i glaset. You'll be a woman soon! CHAGGADISCH WARRABA GARRA GOOGG... bara ba ba ba. Giiiiiirrrl, you'll be a woman... sooon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Som vanligt är inte Mahalo den som spottar i glaset. You'll be a woman soon! CHAGGADISCH WARRABA GARRA GOOGG... bara ba ba ba. Giiiiiirrrl, you'll be a woman... sooon! Crice..... you´´ll be a negro soon.... dooo dooo doo do... *flummigt gitarr riff* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Yeah, we'll all be dead soon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Har ju rört om dygnet helt.. Somnar vid 07.00 och går upp 18.00.. Värdelöst. Speciellt när det är skola på måndag ;/ Men just nu sitter jag bara och slösurfar... Redigerad 6 november, 2005 av Bosse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Yeah, we'll all be dead soon... For real Jack slut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Sluta runka till bögporr din förbannade bögporrare Det där är väl jävligt onödigt och barnsligt sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts