ZcruweN Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Daniel & Lukas - Data-hop -------------------------------------------------------------------------------- Så då får man ta och backa tillbaka Baka en kaka, baka en kaka Vafan har baka en kaka med en dator att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hahahaha... jag tror nog att Curunir vann. Dock fick texten mig att skratta hejdlöst, så något syfter duger den väl till. EDIT: Det var då fan vilket knepigt namn du ska ha... W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vafan har baka en kaka med en dator att göra? Det kan nog inte ens dem som gjort den svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vafan har baka en kaka med en dator att göra? Det rimmade väll bra... Men skäms på er att ni inte tagit med Mora Träsk, deras låtar är i och för sig roliga och barntexter men något så fruktansvårt ogivande liksom... Mora Träsk - Vem har tagit min kexchoklad Vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt du låg där i morse, så ljuvlig och brun längst in i skåpet bakom en vas under några tidningar som jag lagt dit jag hade liksom laddat för kalas nu står jag här och stirrar och fattar ingenting där du låg för finns inte någon kvar Vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt längst ner i frysen i ett paket spenat inklämd mellan kycklingar och torsk där gömde jag dig för kommande behov ja ville slippa springa till en kiosk nu står jag här i natten kartongen gapar tom där du låg för finns inte någon kvar Vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt i bokhyllans rader med halvfranska band av nationalencyklopedin där gömde jag dig för kommande behov att trösta mig när suget sätter in jag famlar i boken där sidor rivits ut där du låg förr finns inte någon kvar Vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt vem har tagit min kexchoklad? vem har tagit min godbit? vem har tagit min kexchoklad? det här va inte roligt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 W0rd. Men orka att du ska quota mig när jag gjort ett stavfel. Tror du det är kul, eller?! @ Le Zcruw: Det är ju därför den är så totalt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Darin, Den där nya som dom spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Daniel & Lukas - Data-hop -------------------------------------------------------------------------------- HAHAAHAHAHAAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Ghouls Just Wanna Have Fun TEXT: ghouls just wanna have fun flera gånger Är det en remake/parodi av Cyndi Laupers "Girls Just Wanna Have Fun"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Den här var med i Eurovision Song Contest för några år sen, tror att det var cyperns bidrag, kass är den i varje fall. One - Gimme Say yeeeeah! Give me your lovin' (Gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme your lovin') Thought that it would be so easy thought that I could be alone But when I'm close to you I lose my mind, I lose control (Gimme your lovin') I want you so I won't let go please give me now a sign to move on o-on Gimme, gimme gimme your lovin' far away from you seems like dying Don't you leave me standing in the dark oh, oh, o-oh Gimme, gimme, gimme your lovin' gimme, gimme a chance to make you my girl let me be the one to win your heart. gimme your lovin' Thought that everything would be okey I could live just on my own (Gimme your lovin') But I want you so I won't let go please give me now a sign to move on o-on Chorus gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme gimme, gimme, gimme your lovin' na-na-na-na na-na-na-na-na na-na-na-na na-na-na-na-na na-na-na-na na-na-na-na-na-aa. oh o-oh Chorus gimme your lovin' gimme, gimme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hej hej monica hej på dig monica. x1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven tycker jag har skitdålig text. Och varför? Jo, den handlar typ om inget. Har nästan ingen handling så att säga. Men jag älskar den låten, den är såå jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven tycker jag har skitdålig text. Och varför? Jo, den handlar typ om inget. Har nästan ingen handling så att säga. Hahahahaha... mycket ska man behöva höra. Men jo, det stämmer kanske att den inte har någon text som är självklar, så som valfri 50 Cent-dänga, men den är abstrakt. Om man lyssnar på några av tidernas mest älskade låtar så märker man att flertalet faktiskt innehåller vad man, vid första anblicken, kan uppfatta som rent flum. Gräver man lite djupare, däremot, så upptäcker man att den har en väldigt påtaglig betydelse. Angående "Stairways" betydelse tvistar ju de lärde, men jag tycker definitivt du ska läsa in dig lite angående den kompositionen, då det är en fantastisk låt, och inte bara gibberish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Pharrell Williams featuring Gwen Stefani - Can I Have It Like That? Ladies and gentlemen, Yeszir, Let's do it! Yeszir, Yo, On and on and my nuts I'm palming, Take two of these and call me in the morning You should see the way the chain heart is to charmin' Flying like a bird like Nelly Furtado Shit pop ya bottles toast to screen cheers! Getcha 2-step cuz it's the record of the year Nigga that brought you ice creams 2 for a pair, Officially announcing that this is warfare Cuz back in the day my clouds was grey And it seemed like my angels couldn't blow them away But then i sold my first verse that cut the NSX But i was still ridin' in them thin ass jets, But now, My business so clear out the window of the leer And I'm talking on my celly all this shit that you should hear, Listen clearly now, Hello, can you hear me now? Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that So, drop ya purse, and grab ya hips, And act like ya tryin' to get this money right quits, So can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that On and on and this beat is zoning, I control the mind straight over the phone, Let 'em explore the words something like a tourist, They never get addicted unless ........ From Louisdales to Jimmy Choos is real, She knows the time she sees the richard mille, Flat double skeletal tourbillon Its just like her body move it turns her on, She like the way my hands use her body for hand warmers, And all our car doors go up like Transformers See i can do it thisaway i can do it thataway From the crib in Viginia to that new Miami getaway So cool like new edition that she hollas ya scent, I'll get it ok, let it boil away, But please run along, cuz ladeez is feelin wrong, And I got some right for 'em right after this song Cuz my name is Skate-Board-P Ladies and gentlemen, Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that So, drop ya purse, and grab ya hips, And act like ya tryin' to get this money right quits, So can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that On and on and the temperatures warming I spit heat flashes, niggaz get nautious, Bright as a bitch So analyze with caution When the light hit the ice bet a 100 that you vomit Should i mention the fact the transition is the track No one change into the vision just to get me where I'm at No skateboy P too grown Riding up and down college in that new 2 tone It's so cold you dont wanna feel the chill of it, (Uh!) Just stand back and just look at the grill of it, (Uh!) I don't smoke but i bet the... love it! It totally intensifies vivd ass appeal of it, You could be jealous, and grit ya teeth, But all these little nigaas got something in reach While on my boat party trying to sunseek, Ladies and gentlemen, Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that So, drop ya purse, and grab ya hips, And act like ya tryin' to get this money right quits, So can i have it like that? You got it like that Can i have it like that? You got it like that (huh, huh, huh, huh) USCH OCH FY OCH BLÄ OCH YUUUUUUUUUUUU!! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Dyrkar Yngwie Malmsteen men.. I am a Viking in going out to war And I've got death upon my mind As I was leavin' oh yesterday I've got no fear in my heart [Chorus] As the shores of my home disappear I sail over the sea without fear Dragon ships are charging through the waves Just want to sail away into the sea yeah yeah I am a warrior my mind is set to kill Life or death is on the line I am a slayer and you will taste my steel I've got your life right in my hand [Chorus] As the shores of my home disappear I sail over the sea without fear Dragon ships are charging through the waves Just want to sail away into the sea yeah yeah You are a loser and it's such a shame That you're a fool and you don't know That in a viking I'll walk all over you And by my sword you will die [Chorus] As the shores of my home disappear I sail over the sea without fear Dragon ships are charging through the waves Just want to sail away into the sea yeah yeah Mmmm Man kan t.ex inte skriva "In going out to war" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven tycker jag har skitdålig text. Och varför? Jo, den handlar typ om inget. Har nästan ingen handling så att säga. Men jag älskar den låten, den är såå jävla bra. Du måste spela den baklänges för att förstå budskapet.. Btw, såg att någon nämnde data hop. Den här låten som också är från lilla melodifestivalen måste vara en av de absolut sämsta låtarna som någonsin skrivits. Det bästa är att dom som gjort den inte är 8 eller 9 år utan 13. Läs och skratta: http://www.schlagerparty.se/twiki/bin/view/Main/CoolaBrudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hahahahaha... mycket ska man behöva höra. Men jo, det stämmer kanske att den inte har någon text som är självklar, så som valfri 50 Cent-dänga, men den är abstrakt. Om man lyssnar på några av tidernas mest älskade låtar så märker man att flertalet faktiskt innehåller vad man, vid första anblicken, kan uppfatta som rent flum. Gräver man lite djupare, däremot, så upptäcker man att den har en väldigt påtaglig betydelse. Angående "Stairways" betydelse tvistar ju de lärde, men jag tycker definitivt du ska läsa in dig lite angående den kompositionen, då det är en fantastisk låt, och inte bara gibberish. Humhum.. ta inte i för hårt nu. Stairway skrevs endast för att Zeppelin-gänget inte vill släppa II (eller vilket nummer det nu var) med så få låtar. Jepps, Stairway är en liten filler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Du måste spela den baklänges för att förstå budskapet.. Ja, fast man hör det bara om man vill att det ska vara ett budskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hej Monika Text: Hej hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, hej monika hej på dig monika, etc. etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Phillemon Arthur & the Dung - såppeskål (tror jag att den heter) "Min käre lilla såppeskål du e mig så kär" det sjunger dom under hela låten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stairway To Heaven (på fyran), är en fantastisk låt. Texten är vacker och den har en av tidernas skönaste fras även om den är konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts