FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Tjena! Jag har lite problem, eller mkt problem. Datorn funkar utmärkt när jag inte spelar nått spel, men när jag startar ett spel och har spelat det kanske 5-10min så blir skärmen svart och det kommer upp en blå ruta som det står "No connection" presic som om det vore glapp i nån strömkabel till grafikkortet eller till skärmen. och när rutan har kommit upp hör man allt ljud från spelet osv, men inget bild. Då måste jag starta om datorn då är det samma problem när jag startar ett spel. Och jag som då har 3nya spel och är ytterst ivrig att spela så börjar jag bli lite förbanad på skiten. Det är en ganska ny dator kanske 2månader. btw: vi har precis installerat Windows XP pro, så jag vet inte om man ska installera nya drivrutiner? OCH jag kan inte speciellt mkt om datorer. Jag kan trycka upp en bild från digitalkameran om det behövs. Och spec. om datorn. Jag upskattar hjälp. TACK om ni löser detta med mig. Redigerad 6 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Grafikkortet blir väll för varmt å ger upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Grafikkortet blir väll för varmt å ger upp. Har inte vart problem med det förut så det borde inte bli det helt plötsligt. PLUS att jag jämt kör utan chassi luckan på. Redigerad 6 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Datorhjälpstråden nästa gång, Eller Sweclockers... Hmm, Låter mysko...Jag har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Har inte vart problem med det förut så det borde inte bli det helt plötsligt. PLUS att jag jämt kör utan chassi luckan på. Klart att det kan bli så helt plötsligt, saker går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Klart att det kan bli så helt plötsligt, saker går sönder. Men jag har ingen fläkt! Hur kan jag göra så jag kyler samtidigt som jag spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Men jag har ingen fläkt! Hur kan jag göra så jag kyler samtidigt som jag spelar? Har du ingen fläkt till grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Har du ingen fläkt till grafikkortet? Jo? Men "kylarn" som sitter under den är så jehvla varm så man knappt kan ta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) 1+1=? tänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänk tänktänkv Redigerad 6 november, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 1+1=? tänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänktänk tänktänkv Stänga av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stänga av datorn? Skaffa en fläkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Testa att öppna ena sidan av chassit och ställa en fläkt där. Redigerad 6 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Testa att öppna ena sidan av chassit och ställa en fläkt där. Ja, Lite borde den väl kylas... Varför inte använda isbitar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Öppna chassit och ha en fet fläkt som strömmar igenom datorn från sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts